اخبار داغ

رئیس پلیس کرمانشاه:

کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور است / امنیت‌بخشی به جامعه اولویت پلیس

کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور است / امنیت‌بخشی به جامعه اولویت پلیس
رئیس پلیس استان کرمانشاه با بیان اینکه امنیت‌بخشی به جامعه اولویت پلیس است، گفت: کرمانشاه از امن‌ترین استان‌های کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  سردار علی اکبر جاویدان ظهر امروز شنبه در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار در ستاد فرماندهی ناجا کرمانشاه برگزار شد بحث ایجاد امنیت را اساسی ترین نیاز مردم اعلام کرد و اظهار داشت: در این راستا فلسفه حضور و فعالیت نیروی انتظامی برقراری و حفظ نظم و همچنین ایجاد آرامش برای مردم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: خط مشی پرسنل نیروی انتظامی خدمت به مردم و تکریم آنها با تمام وجود است.

,

سردار جاویدان با بیان اینکه مردم نیازمند امنیت در جامعه هستند، گفت: امنیت بستر ساز کلیه فعالیت های فردی و اجتماعی در حوزه های مختلف است.

,

وی اظهار داشت: برای ما مایه افتخار است که در پهنه ای خدمت می کنیم که رهبر معظم انقلاب از جوانمردی و مردانگی آن سخن گفت و همچنین فرمود کرمانشاه سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است.

,

این مسئول خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با افراد مختلف جامعه دارد و در حوزه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ...نقش برجسته ای دارد.

,

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: نگاه ما این است که در سایه تعامل و هم افزایی و استفاده از ظرفیت ها به سمت رسیدن به اهداف گام برداریم.

,

سردار جاویدان افزود: یکی از این ظرفیت ها خبرنگاران هستند که همیار و همکار ما محسوب می شوند و با نگاه تیزبینانه بسیاری از مسائل را تحلیل و پیگیری می کنند و می توان گفت پل ارتباطی ما با جامعه هستند.

,

وی با بیان اینکه بسیاری از جرائم بدلیل عدم آگاهی رخ می دهد، گفت: اگر مردم نسبت به جرائم آگاهی و بصیرت کافی داشته باشند از خود صیانت می کنند که قربانی مجرمین نباشند.

,

این مسئول اظهار داشت: خبرنگاران زبان گویای مردم هستند و مطالبات به حق مردم را بازگو و مسئولین را وادار به پاسخگویی می کنند.

,

سردار جاویدان بیان داشت: از آنجا که انعکاس عملکرد نیروی انتطامی به حساب نظام و انقلاب نوشته می شود لذا انتظار داریم خبرنگاران در انعکاس اخبار و فعالیت های پلیس اهتمام ویژه داشته باشند.

,

رئیس پلیس استان کرمانشاه استان کرمانشاه تاکید کرد: لازم است خبرنگاران در جهت اطلاع رسانی اقدامات مثبت و اقتدار پلیس در انجام عملیاتها به مردم تلاش کنند تا اعتماد مردم نسبت به این نهاد مقدس انقلابی بیش از پیش افزایش یابد.

,

وی کرمانشاه را یکی از امن ترین استانهای کشور تلقی کرد و افزود: این امنیت مرهون تلاشهای پلیس است و همین امر سبب شده تا جرائم خشن در کرمانشاه کاهش چشمگیر داشته باشد.

,

سردار جاویدان بار دیگر امنیت بخشی در جامعه را از اولویت های کاری نیروی انتظامی دانست و گفت: در این راستا همکاران ما اجازه نمی دهند در جامعه سلب آرامش شود و برای رسیدن به این مهم با خاطیان برخورد جدی خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه