اخبار داغ

سخنگوی آتش نشانی شیراز خبر داد:

برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن با محوریت مجتمع‎های مسکونی

برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن با محوریت مجتمع‎های مسکونی
سخنگوی آتش نشانی شیراز گفت: امسال جشنواره شهر ایمن را بخاطر اهمیت و گستردگی ایمنی سکونتگاه ها با مجتمع های مسکونی آغاز کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز از برگزاری دومین جشنواره شهر ایمن خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه, ، , ، , ،, مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز ,
علیرضا عدلو با بیان اینکه اولین دوره این جشنواره در کشور را سال گذشته با 8 محور برگزار کردیم، گفت: امسال جشنواره شهر ایمن را بخاطر اهمیت و گستردگی ایمنی سکونتگاه ها با مجتمع های مسکونی آغاز کردیم.
 
,
,
وی افزود: همه شهروندان می توانند آدرس مجتمع های مسکونی خود را برای ما ارسال کنند و کارشناسان ما طی بازدید حضوری، منازل مسکونی را از لحاظ ایمنی (کپسول های خانگی، جان پناه ها، مکان های ناایمن و غیره) مورد بررسی قرار می دهند.
 
,
,
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اظهار داشت: کارشناسان ما پس از بازدید، اطلاعات و نکات لازم ایمنی را با مالک خانه مطرح می کنند.
 
,
,
سخنگوی سازمان آتش نشانی شیراز با اعلام اینکه شهروندان شیرازی از امروز تا آخر شهریور ماه می توانند آدرس خود را برای سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۵۱۲۵ ارسال کنند، گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی شیراز تا آخر مهر ماه از این مجتمع های مسکونی بازدید خواهند کرد.
 
,
,
عدلو با بیان اینکه این بازدیدها بصورت کاملا رایگان است، اذعان داشت: تذکر و مشاوره لازم به مجتمع های ناایمن ارائه خواهد شد.
 
,
,
وی افزود: گاهی برخی از مالکان ساختمان ها به دلایل مختلفی چون مسائل مالی از رعایت کردن مسائل ایمنی در منازل خود سر باز می زنند که این موضوع جان و مال شان را به خطر می اندازد.
 
,
,
مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی شیراز اعلام کرد: بارها برخی از مجتمع های مسکونی به تذکرات کارشناسان ما بی توجهی کرده اند واین موضوع منجر به وقوع حوادث ناگواری در منازل آنها شده است.
 
,
,
عدلو درخصوص ساختمان هایی که بصورت ناایمن ساخته شده اند، گفت: ما تنها تا قبل از ارائه مجوز پایان کار می توانیم برای رعایت نکات ایمنی اعمال نظر داشته باشیم.
 
,
,
وی افزود: برخی پس از دریافت پایان کار تغییراتی در منازل خود اعمال می کنند، اغلب مسائل ایمنی در آنها رعایت نشده است که در این مرحله کاری از دست آتش نشانی بر نمی آید!
 
,
,
عدلو با تاکید بر اینکه ارائه تذکراتِ رعایت مسائل ایمنی صرفا برای حراست از جان و مال خود مردم است، در ادامه بیان کرد: کارشناسان ما تنها با ارائه کارت شناسایی و با لباس فرم به منازل شهروندان مراجعه خواهند کرد.
,
 
,
انتهای خبر/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه