اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در لرستان:

ریشه کنی فرهنگ غرب مستلزم بالا بردن کیفیت کالا/دولت از تولیدکنندگان داخلی برای رقابت با تولیدات خارجی حمایت کند

ریشه کنی فرهنگ غرب مستلزم بالا بردن کیفیت کالا/دولت از تولیدکنندگان داخلی برای رقابت با تولیدات خارجی حمایت کند
رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در لرستان گفت: دولت مرزهای ورود کالای خارجی را مسدود کند و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و دادن راهکارهای مفید به آن‌ها کیفیت کالاها را برای رقابت با نمونه‌های خارجی بالا ببرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج شعبان در گفت‌وگو با خبرنگار سفیر افلاک، اظهار داشت: رونق اقتصادی ازلحاظ معیشت به نفع کارگران داخل کشور است و با خرید نوشت‌افزار ایرانی و استفاده از کالاهای داخلی مانع از خروج ارز از کشور می‌شویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, ،,

وی افزود: استفاده از کالاهای خارجی در کشور مشهود است و از اقتصاددانان کشورمان انتظار می‌رود که با برنامه‌ریزی دقیق این مشکل را حل کنند؛ بر هیچ‌کسی پوشیده نیست که فرهنگ غرب تا حدودی بر کشورمان غالب آمده است درحالی‌که فرهنگ غنی ما بر کل دنیا غالب بوده است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در لرستان تصریح کرد: کودکان و نوجوانان ما از تصاویری که بر روی نوشت‌افزارهای خارجی وجود دارد الگوبرداری می‌کنند که این موضوع برای کشور ما با این فرهنگ غنی جای تأمل بیشتری دارد. 

, رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در لرستان ,

شعبان خاطرنشان کرد: هنوز به درجه‌ای نرسیدیم که این فرهنگ غربی را ریشه‌کن کنیم که این مهم مستلزم برنامه‌ریزی و بالا بردن کیفیت کالاها و فرهنگ است؛ ازجمله دستگاه‌های ذی‌ربط و مهم در فرهنگ‌سازی بین مردم و به‌خصوص کودکان و نوجوانان صداوسیما است چراکه برنامه‌های تلویزیونی تأثیر زیادی بر کودکان و نوجوانان داشته و می‌تواند ازلحاظ فرهنگی مشکل را برطرف کند.

,

وی گفت: برای ترویج خرید نوشت‌افزارهای ایرانی در بین خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان می‌توانیم به بحث تبلیغ کالای ایرانی اشاره‌کنیم چراکه بخش رسانه جدانشدنی از مسائل روزانه است و همه با آن سروکار دارند و مطمئناً تأثیر رسانه بر کودکان و نوجوانان بیشتر از خانواده است.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در لرستان به وجود اختلاف طبقاتی زیاد در بین دانش آموزان اشاره کرد و افزود: دولت می‌تواند مرزهای ورود کالای خارجی را مسدود کند چراکه این کالاها به‌صورت انبوه وارد می‌شوند و با حمایت از تولیدکنندگان داخلی و با دادن راهکارهای مفید به آن‌ها کیفیت کالاها را برای رقابت با نمونه‌های خارجی بالا ببرد. 

, رئیس اتحادیه فروشندگان نوشت‌افزار در ,

وی اظهار داشت: هرچه رونق تولید داشته باشیم و از کالاهای تولیدی خودمان استفاده کنیم مسلماً در صد بیکاری در کشور کاهش می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه