اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل خبرداد

رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری در اردبیل

رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری در اردبیل
رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از رشد 35 درصدی فعالیت پارک علم وفناوری این استان نسبت به سایر استان ها در کشور خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، حبیب ابراهیم‌‌پور ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: طی سه سال اخیر فعالیت های واحد پارک علم وفناوری استان اردبیل نسبت به سایر استان ها 35 درصد افزایش داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما،, سبلان‌ما،,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 230 واحد هسته و فناوری در اردبیل به طور تخصصی فعالیت می‌کنند افزود: هدف از این فعالیت ها تولید ثروت در منطقه و درامدزایی است که امیدواریم در اینده نزدیک به این اهداف اصلی خود در زمینه های مختلف دست یابیم.

,

ابراهیم پور از رشد 60 درصدی واحدهای فناوری نیز خبرداد و تصریح کرد: اشتغال‌زایی مهم ترین رکن اساسی فعالیت های این نهاد است که بدون شک شرکت‌های دانش‌بنیان با کم‌ترین درآمد و زمان می توانند به این امر مهم در سطح استان دست یابند.

,

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با اشاره به اینکه چشم انداز حوزه اشتغال پارک علم وفناوری بیش از هزار و 300 در استان اردبیل عنوان شده است افزود: میزان تسهیلات ارائه شده به شرکت‌های دانش‌بنیان از 50 تا 120 میلیارد ریال بوده است.

,

انتهای پیام

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه