اخبار داغ

مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر:

تخصیص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های برق‌رسانی ملایر

تخصیص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های برق‌رسانی ملایر
مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر از تخصیص ۱۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به پروژه‌های برق‌رسانی ملایر در ۱۸ ردیف اعتباری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فریبرز امیدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر اظهار داشت: این اعتبارات از منابع داخلی و وزارت نیرو است که در ۱۸ پروژه مهم در شهرستان هزینه می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با اشاره به محل‌های هزینه این اعتبار بیان کرد: برای اصلاح بافت فرسوده شبکه برق شهر ملایر  ۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر افزود: برای اصلاح خطوط بحرانی یک میلیارد تومان، توسعه و احداث بند دال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، توسعه و احداث شبکه برق شهری و روستایی یک میلیارد تومان، تجهیز شبکه‌های محورهای روستایی ۵۰۰ میلیون تومان و  رفع حریم و اصلاح خطوط ۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

,

وی اجرای پروژه روشنایی بام ملایر را یکی از اولویت‌ها در شهرستان دانست و بیان کرد: برای روشنایی بام ملایر  ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است و این پروژه اکنون در حال اجراست.

,

امیدی گفت: برای  برق‌رسانی به متقاضیان شهری و روستایی نیز ۸۰۰ میلیون تومان  اعتبار در نظر گرفته شده است و این پروژه‌های  تا پایان سا ۹۸ اجرایی می‌شوند.

,

وی به تقسیم شهرستان به دو منطقه برق خبر داد و گفت: شهرستان ملایر با توجه به گستردگی شبکه توزیع برق به دو منطقه که شامل بخش مرکزی و بخش نواحی تقسیم‌بندی می‌شود.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر افزود: منطقه یک شامل بخش مرکزی و منطقه دو شامل شهرهای زنگنه، اسلامشهر آق گل، سامن و جوکار است که مدیران آن نیز معرفی‌شده‌اند و ساختمان‌های آن نیز در محل پست شماره یک واقع در میدان تعاون در حال احداث است.

,

وی به وضعیت پیک مصرف در شهرستان اشاره و بیان کرد:  در ایام  پیک مصرف برق که از ۱۵ خرداد آغازشده و تا ۱۵ شهریورماه ادامه دارد و با همراهی مردم و مسئولین کمترین خاموشی‌ها را در شهرستان داشتیم.

,

امیدی گفت:  هر سال ابا توجه به اضافه شدن مشترکین شاهد افزایش پیک مصرف برق  بوده و پیک مصرف شهرستان در سال ۹۷ که ۱۱۳ مگاوات بوده به ۱۲۱ مگاوات افزایش یافته است.

,

وی گفت: با توجه به تصمیم وزارت نیرو و مشکلات کاغذ از ابتدای مهرماه دیگر قبض کاغذی صادر نشده و مشترکین برای دریافت قبوض از یکی از روش‌های  ارسال رمز یارانه، شماره تلفن همراه و ثابت به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۱۲۱، مراجعه به وب‌سایت شرکت توزیع برق استان، مراجعه به دفاتر پیشخوان و استفاده از کد دستوری می‌توانند قبوض خود را دریافت نمایند.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق شهرستان ملایر تعداد مشترکین این شرکت را در شهرستان ۱۲۶ هزار مشترک عنوان کرد و افزود: مشترکین شرکت توزیع برق ۳۰ میلیارد تومان به این شرکت بدهی دارند که این بدهی در تمامی بخش‌های خانگی، صنعتی، کشاورزی، اداری و .. است.

,

وی با اشاره به توافق انجام‌شده با اوقاف برای احداث پست ۴ برق ملایر بیان کرد: این پروژه به ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که در صورت واگذاری زمین در شهرک ولیعصر ۲۰ میلیارد توان در آن سرمایه‌گذاری اولیه انجام می‌دهیم.

,

امیدی به افتتاح دو  پروژه در ایام هفته دوت توسط شرکت توزیع برق ملایر اشاره کرد و گفت: این دو پروژه شامل روشنایی بام ملایر با ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار و اصلاح بافت فرسوده شهر ملایر با ۵ میلیارد تومان اعتبار است.

,

وی گفت: اصلاح نقاطی که دارای افت ولتاژ هستند یکی از اولویت‌های این اداره برق ملایر است که در حال انجام است.

,

مدیرعامل شرکت توزیع برق ملایر به ۲۲ سرقت از ابتدای سال در خطوط برق‌رسانی ملایر اشاره کرد و گفت: بیش‌ترین این سرقت‌ها مربوط به کابل های مسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه