اخبار داغ

توقیف خودرو تیبا با بیش از ۲۰۸ میلیون ریال خلافی در کاشان

توقیف خودرو تیبا با بیش از ۲۰۸ میلیون ریال خلافی در کاشان
فرمانده انتظامی کاشان از توقیف خودروی تیبا با بیش از ۲۰۸ میلیون ریال خلافی در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی پورکاوه بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران از توقیف خودرو تیبا با بیش ۲۰۸ میلیون ریال خلافی خبر داد و اظهار داشت: ماموران پلیس راهور این شهرستان در راستای اجرای طرح انضباط اجتماعی هنگام کنترل خودروهای سطح شهر کاشان، یک دستگاه خودرو تیبا را به علت توقف زیر تابلو توقف مطلقا ممنوع متوقف کردند و استعلامات لازم در مورد پلاک خودرو انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با بیان اینکه این خودرو تیبا ۲۶۱ فقره تخلف حادثه ساز دارد، افزود: پس از استعلام از پلاک خودرو مشخص شد این وسیله نقلیه دارای ۲۰۸ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال خلافی است که در راستای اجرای تبصره ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مصوب ۱۳۸۹ مبنی بر پرداخت دیون معوق دولتی این خودرو توقیف و روانه پارکینگ شد.

,

فرمانده انتظامی کاشان با بیان اینکه با سرقت یک خودرو تویوتا در این شهرستان مراتب به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی کاشان قرار گرفت، ابراز داشت: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد سارق خودرو را در یکی از سایت های فروش کالا مشاهده می کند و در روز ملاقات با مالک، خودرو را سرقت می کن.

,

وی گفت: پس از اقدامات فنی و تخصصی پلیسی سارق دستگیر و خودرو که در یکی از شهرستان های همجوار مخفی شده بود کشف شد.

,

ارزش خودروی سرقتی ۲۲ میلیارد ریال اعلام شده است

,

پورکاوه با بیان اینکه ارزش این خودرو توسط کارشناسان ۲۲ میلیارد ریال اعلام شده است، گفت: فرد دستگیر شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد و خودرو نیز پس از طی مراحل قانونی به مالک بازگردانده می شود.

,

منبع: مهر

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه