اخبار داغ

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

برگزاری جشن «ولایت علوی و اکمال دین نبوی» در 280 بقعه متبرکه مازندران

برگزاری جشن «ولایت علوی و اکمال دین نبوی» در 280 بقعه متبرکه مازندران
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی در 280 بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ، با بیان اینکه جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی در 280 بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود، اظهار کرد: دعای عرفه با حضور پرشور مردم و ذاکران اهل بیت در 185 آستان مقدس امامزادگان مازندران قرائت خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراسم ویژه شب عید غدیر در 229 بقعه متبرکه استان اجرا خواهد شد، افزود: همایش بانوان ولایی در 52 امامزاده و مراسم عقد اخوت در 47 بقعه متبرکه استان برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه اطعام‌دهی فقط برای عزاداری‌ها نیست بلکه در اعیاد هم باید اطعام‌دهی کرد، تصریح کرد: مراسم اطعام‌دهی در 49 بقعه متبرکه مازندران در ایام قربان تا غدیر برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به هجمه‌های دشمن علیه نهضت حسینی تاکید کرد: امروز شاهد تفرقه افکنی و شبهه افکنی از سوی دشمنان علیه دین اسلام هستیم و رسانه‌ها در خط مقدم مقابله با این شبهه افکنی‌ها هستند.

حیدری خاطرنشان کرد: برخی جریان‌های انحرافی از جیب شیعیان می‌گیرند و علیه امام حسین و شیعیان استفاده می‌کنند که اینها خائنین نظام و اسلام هستند.

وی گفت: همزمان با عید قربان در راستای طرح افق، قربانگاه ابراهیمی در پنج بقعه متبرکه استان اجرا می‌شود که افراد، گوسفند قربانی را در جوار آستان مقدس امامزاده قربانی و آن را بین نیازمندان منطقه توزیع می‌کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه