اخبار داغ

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

راهبرد قطعی نظام جمهوری اسلامی، مقاومت و ایستادگی است/ منطق مقاومت باعث رانده شدن شاه و آمریکا از کشور شد

راهبرد قطعی نظام جمهوری اسلامی، مقاومت و ایستادگی است/ منطق مقاومت باعث رانده شدن شاه و آمریکا از کشور شد
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: راهبرد قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد آرمان ها و تحقق اهداف و برداشتن گام بلند دوم انقلاب در چهل ساله دوم، مقاومت، مبارزه و ایستادگی تا پای جان است نه کنار آمدن و تکیه به دشمن.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسینعلی یوسفعلی زاده در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ، اظهار داشت: منطق اصلی نظام جمهوری اسلامی و اسلام ناب محمدی از صدر اسلام تا کنون منطق ایستادگی در برابر ظلم و ظالم و یاری به مستضعفین جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس ,

وی همچنین در ادامه خاطرنشان کرد: این منطق در ایران اسلامی توسط امام راحل سر دست گرفته شد و با تکیه بر این منطق، شاه از این مملکت رانده و بساط حاکمیت آمریکا از این کشور جمع و دست سلطه گران و باج خواهان بین المللی از منافع ملت، کوتاه شد.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس خراسان رضوی با بیان اینکه همین منطق زلال و ناب امروز در اندیشه، مرام، باور و عمل رهبر انقلاب موج می زند، تصریح کرد: طبیعتاً فرزندان انقلابی رهبر معظم انقلاب که پیشکسوتان عرصه های عزت و شرف هستند و جامعه فرهیخته انقلابی و بسیجی کشور است با تکیه به این مبانی زنده هستند و زندگی می کنند، می رزمند و می خروشند و حاضر در میدان هستند.

,

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب زبان گویا، فکر بلند و تدبیر چاره ساز امت هستند، اذعان کرد: زبان و منطق رهبر نیز زبان گویا و منطق امت حزب الله است و طبیعتاً منطبق با آرمان شهیدان و مجاهدان و مدافعان سرسخت و راستین انقلاب اسلامی است.

,

یوسفعلی زاده در پایان با تأکید بر اینکه دشمن به واسطه طمعی که دارد هیچگاه نا امید نمی شود، عنوان کرد: راهبرد قطعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای پیشبرد آرمان ها و تحقق اهداف و برداشتن گام بلند دوم انقلاب در چهل ساله دوم، مقاومت، مبارزه و ایستادگی تا پای جان است نه کنار آمدن و تکیه به دشمن.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه