اخبار داغ

در گردهمایی ائمه جمعه استان مطرح شد:

بی‎طرفی ائمه جمعه در انتخابات و عدم حمایت از هیچ فرد و گروه خاصی/ مصلی‎ها را برای ازدواج آسان در اختیار زوج‎های جوان قرار دهید

بی‎طرفی ائمه جمعه در انتخابات و عدم حمایت از هیچ فرد و گروه خاصی/ مصلی‎ها را برای ازدواج آسان در اختیار زوج‎های جوان قرار دهید
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان گفت: از میان احادیث و فرمایشات رهبری، به انتخاب صحیح به عنوان یک ملاک اشاره شده است ، استاندار هم در همین رابطه گفت آراء مردم به عنوان ناموس محسوب میشود و من از آن حفاظت خواهم کرد و ائمه جمعه از این‌ موضوع استقبال می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ گردهمایی ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور بررسی آخرین وضعیت ستادهای نماز استان در دفتر امام جمعه شهر یاسوج برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این مراسم رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت:  امسال چهلمین سالگرد نهاد نمازجمعه بعد از انقلاب اسلامی است و در شرایط حاضر ۹۰۰ نماز جمعه در کشور برگزار میشود.

,
حجت الاسلام پناهی گفت: صبح امروز با حضور استاندار جلسه ای برگزار شد و  در آن جلسه موضوعاتی پیرامون   انتخابات مجلس مطرح شد، در این جلسه یکی از  دغدغه های مردم  برگزاری انتخابات پاک و سالم و رقابتی است که  مطرح شد، از جمله دلایل این موضوع این است که  فضای استان در برخی از مناطق دچار مشکلاتی از قبیل رد و بدل پول برای جذب آرا منجر شد.
,
 
,
 
,
 
 
,
, ,
 
,
 
,
وی افزود:  ائمه جمعه  استان خواستار حفاظت از رای مردم  که به عنوان امانت آنها محسوب میشود و  همچنین خواستار این است که آراء مردم به سلامت و صحت  از صندوق های رای بیرون آید.
,
 
,
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: مردم حق دارند هر کسی را مورد نظر دارند به او رای دهند و نهایتا او را انتخاب کنند، در این خصوص تمام تلاش روحانیت، ائمه جمعه، دستگاه های امنیتی این است که  آرا به صندوق های رای ریخته و منتخبان معرفی شوند.
,
 
,
پناهی افزود:  ائمه جمعه به نفع فرد و گروه خاصی  و  همچنین در ستاد نمازهای جمعه از هیچ فردی حمایت نخواهد کرد، حضور افراد در بحث شخصی آزاد است اما شان آنها اجازه نخواهد داد که کسی برای آنها وظیفه تعیین کند.
,
 
,
وی بیان کرد: از میان احادیث و فرمایشات رهبری، به انتخاب صحیح به عنوان  یک ملاک  اشاره شده است، استاندار هم در همین رابطه گفت آراء مردم به عنوان ناموس  محسوب میشود و من از آن حفاظت خواهم کرد و ائمه جمعه از این‌ موضوع استقبال می کنند.
,
 
,
پناهی در پایان گفت: مردم‌میخواهند در یک فضای فرهنگی رای و انتخاب پاک داشته و  اجازه نمی دهند کسانی  با پول آراء را تغییر و جا به جا کنند، که در این خصوص ائمه جمعه استان  تمام تلاش خود را خواهد کرد و  از طرفی تا زمانی که آقای استاندار به قول خود وفادار باشند از آنها حمایت خواهیم کرد و برای  کمک  به آنها هیچ‌گونه کوتاهی نخواهیم داشت.
,
 
,
در ادامه امام جمعه موقت شهر یاسوج بیان کرد: یکی از ضلع های نماز جمعه رسانه ها هستند آنها با پوشش اخبار آخرین تحولات را به گوش مردم و مسوولان میرسانند که در این رابطه از آنها  تشکر میکنیم.
,
 
,
حجت الاسلام خاضع بیان کرد: بنده اگر‌ اختیار داشتم مدیری که در نماز جمعه شرکت نمیکند اجازه صحبت پیش از خطبه ها را نمیدادم، در نماز جمعه یکی از پیشنهادات بنده موضوع حضور مسوولان جهت برگزاری میز خدمت بود که این موضوع محقق شد، از طرفی پیشنهاد میکنم میتوان مصلی ها را جهت ازدواج آسان در اختیار زوج های جوان قرار داد تا از ایجاد هزینه های زیاد جلوگیری شود.
,
 
,
 
,
در این جلسه از ستادهای نماز جمعه استان  و همچنین  خبرنگاران فعال در حوزه نماز جمعه تقدیر به عمل آمد که تصاویر تکمیلی آن در زیرآمده است:
, در این جلسه از ستادهای نماز جمعه استان  و همچنین  خبرنگاران فعال در حوزه نماز جمعه تقدیر به عمل آمد که تصاویر تکمیلی آن در زیرآمده است:, در این جلسه از ستادهای نماز جمعه استان  و همچنین  خبرنگاران فعال در حوزه نماز جمعه تقدیر به عمل آمد که تصاویر تکمیلی آن در زیرآمده است:,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه