اخبار داغ

فرماندار تربت حیدریه:

رسانه بازوی توسعه هر منطقه است/ لایه‌های پنهان را در فضای گفتمانی جامعه ظاهر کنید

رسانه بازوی توسعه هر منطقه است/ لایه‌های پنهان را در فضای گفتمانی جامعه ظاهر کنید
معاون استاندار و فرماندار تربت حیدریه بر گفتمان سازی اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات شهرستان تاکید کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوی توسعه هر منطقه به شمار می روند و چناچه ضعفی در حوزه رسانه احساس شود به تبع آن مسیر پیشرفت و توسعه با چالش مواجه خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علی رستمی فرماندار تربت حیدریه شنبه شب در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: هرچند در چند سال اخیر حوزه خبری شهرستان ارتقا یافته اما هنوز متناسب با جایگاه تربت حیدریه نیست و لذا می طلبد خبرنگاران با قلم و بیان خود و به تصویر کشیدن فرصت ها و آسیب های پیش روی، مسوولان را در مسیر پیشرفت و توسعه یاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی  بر گفتمان سازی اصحاب رسانه در راستای حل مشکلات شهرستان تاکید کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه بازوی توسعه هر منطقه به شمار می روند و چناچه ضعفی در حوزه رسانه احساس شود به تبع آن مسیر پیشرفت و توسعه با چالش مواجه خواهد بود.

,

رستمی خاطر نشان کرد: رسانه ها باید لایه های پنهان را در فضای گفتمانی جامعه بروز و ظهور دهند و در ساختار و مهندسی فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نقش ایفا کنند.

,

فرماندار تربت حیدریه با بیان اینکه جامعه خبری شهرستان باید مسوولان را در این فضا قرار دهند، افزود: ممکن است این فضا روزی مبارزه با فساد باشد و گاهی نیز در حوزه صنعت، تجارت، آسیب های اجتماعی و یا بیان دستاوردهای نظام اسلامی، به هر حال این رسانه ها هستند که بعنوان یک بازوی توسعه تعیین کننده پیشرفت هر منطقه بشمار می روند.

,

وی با بیان اینکه ممکن است حکومت و یا دولتها به خیلی از مسایل ورود پیدا نکند، گفت: انتظار می رود خبرنگاران با تیزبینی و دقت نظر این گرد و خاک را بزدایند و با مستند سازی خود زوایا و لایه های پنهان جامعه را برای رفع آسیب ها نشان دهند.

,

فرماندار تربت حیدریه خطاب به مسوولان دستگاههای اجرایی گفت: همه مدیران از عالی ترین سطوح مدیریتی باید پاسخگوی خبرنگاران باشند تا با نقد وضعیت موجود، کاهش مشکلات و اصلاح امور انجام شود.

,

در این آئین که در رباط تهمینه تربت حیدریه برگزار شد، از خبرنگاران، اصحاب رسانه و پیشکسوتان عرصه خبر این شهرستان تجلیل شد.

,

در حال حاضر در شهرستان تربت حیدریه علاوه بر فعالیت سه پایگاه خبری تحلیلی، صدا و سیما جمهوری اسلامی و خبرگزاری ایرنا دارای دفاتر مستقل هستند و خبرگزاری فارس، باشگاه خبرنگاران، شبستان، مهر، روزنامه خراسان نیز دارای نمایندگی و همچنین چهار نشریه داخلی نیز فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه