اخبار داغ

با حضور ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی؛

بزرگترین نمایشگاه سنگ ایران در محلات برگزار می شود

بزرگترین نمایشگاه سنگ ایران در محلات برگزار می شود
مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران با تاکید بر اینکه نمایشگاه سنگ ایران در محلات یکی از ده نمایشگاه سنگ در دنیاست گفت: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سنگ ایران است که طی یازده سال اخیر با تلاش های انجام شده در همه حوزه ها، تبدیل به یک نمایشگاه معتبر شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حلاجیان مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در محلات و نیم ور در خصوص ویژگی ها و زمان برگزاری نمایشگاه امسال در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: این نمایشگاه یکی از بزرگترین اتفاقات نمایشگاهی در حوزه سنگ در دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

حلاجیان با تاکید بر اینکه این نمایشگاه یکی از ده نمایشگاه سنگ در دنیاست عنوان کرد: این نمایشگاه بزرگترین نمایشگاه سنگ ایران است که طی یازده سال اخیر با تلاش های انجام شده در همه حوزه ها، تبدیل به یک نمایشگاه معتبر شده است.

,

وی اظهار کرد: این نمایشگاه ۱۶ الی ۱۹ مهرماه در محلات برگزار خواهد شد.

,

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران بیان کرد: علی رغم رکود موجود در حوزه سنگ، این نمایشگاه با افزایش فضا و متراژ نسبت به سالیان گذشته کار خود را ادامه می دهد و به شکلی قابل قبول در سطح بین المللی اجرا خواهد شد.

,

وی ضمن اشاره به اینکه در این نمایشگاه حدود ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی حضور خواهند داشت تصریح کرد: بیش از ۲۰ هزار تن سنگ کوه از ۴۰۰ معدن کشور از ۱۸ استان در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

,

حلاجیان افزود: حضور نمایشگاه های بین المللی ایتالیا، ترکیه، چین و هند از نکات ویژه این نمایشگاه بین المللی است.

,

وی عنوان کرد: در سال رونق تولید حضور تولید کنندگان تجهیزات و لوازم معدن و سنگ در نمایشگاه از نکات قابل توجه و بارز است.

,

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی سنگ ایران خاطر نشان کرد: از برنامه های جانبی این نمایشگاه می توان به برگزاری دومین جلسه میز تخصصی سنگ کشور که استان مرکزی مجری آن است اشاره کرد. همچنین حضور سفرا و رایزنان تجاری از کشور های مختلف در شهرستان محلات و شهر نیم ور، از دیگر ویژگی های نمایشگاه امسال خواهد بود.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه