اخبار داغ

به مناسبت روز خبرنگار انجام شد؛

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمران شهری سنندج/ تسریع اتمام در گروه تأمین اعتبار

بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمران شهری سنندج/ تسریع اتمام در گروه تأمین اعتبار
خبرنگاران استان کردستان از تالار مرکزی شهر سنندج، ورزشگاه 6 هزار نفری22 گولان، پروژه تعریض کمربندی آبیدر، پروژه جاده حسن‌آباد، پروژه کمربندی دگایران و بلوار کردستان، پروژه تقاطع بیمارستان توحید، پروژه گردنه صلوات آباد و میدان امام رضا(ع) در ورودی غربی شهر سنندج در تقاطع ننله بازدید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، عصر شنبه 19 مرداد 95 خبرنگاران استان کردستان به همراه چند تن از مسؤولان از جمله معاون عمرانی استانداری، شهردار سنندج، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ... از تعدادی از پروژه های در حال اجرای شهر سنندج بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت این پروژه ها قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

خبرنگاران از تالار مرکزی شهر سنندج، ورزشگاه 6 هزار نفری22 گولان، پروژه تعریض کمربندی آبیدر، پروژه جاده حسن‌آباد، پروژه کمربندی دگایران و بلوار کردستان، پروژه تقاطع بیمارستان توحید، پروژه گردنه صلوات آباد و میدان امام رضا(ع) در ورودی غربی شهر سنندج در تقاطع ننله بازدید کردند.

,

 

,

پروژه 16 ساله تالار فرهنگ سنندج برای اتمام نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است

, پروژه 16 ساله تالار فرهنگ سنندج برای اتمام نیازمند 70 میلیارد تومان اعتبار است,

 

,

, ,

 

,

شهرام ملکی در بازدید از پروژه تالار فرهنگ سنندج، گفت: تالار فرهنگ جزوه پروژه‌های اولویت‌دار استان بوده که استاندار، سازمان برنامه و بودجه و مجموعه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد کردستان پیگیر اتمام آن هستند.

,

 

,

وی افزود: روند پیشرفت این پروژه تا بحال بجز در دو سال اخیر به جهت کمبود اعتبار موفقیت چشم‌گیری نداشته است.

,

 

,

با ورود پیمانکار جدید روند پیشرفت پروژه تالار فرهنگ سنندج مناسب بوده و امیداریم در سال‌جاری با تغییر اعتبار بودجه ملی که از 11 میلیارد به 18 میلیارد تومان افزایش یافته، شاهد پیشرفت بیشتر و اتمام مرحله سفت کاری باشیم.

,

 

,

, ,

 

,

مسؤول عمرانی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هم گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه تا پایان سال 95 بیست و پنج درصد بود و از ابتدای سال97 تا به الان حدود30 درصد که پیشرفت فیزیکی پروژه را به 55 درصد رسانده است.

,

 

,

سالن ورزشی 22 گولان سنندج 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

, سالن ورزشی 22 گولان سنندج 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

معاون عمرانی استاندار کرستان در بازدید خبرنگاران از ورزشگاه 22 گولان، گفت: استاندار کردستان از آغاز به کار خود بر اتمام این پروژه تاکید ویژه داشت که تاکنون نیز برای آن ۲۴ میلیارد تومان هزینه و ۲۹ میلیارد دیگر نیز اعتبار نیاز دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: سالن ورزشی شش هزار نفری گولان سنندج ٨۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا پایان تابستان سالجاری به اتمام برسد.

,

 

,

تعریض کمربندی آبیدر تا یک ماه دیگر به پایان می رسد

, تعریض کمربندی آبیدر تا یک ماه دیگر به پایان می رسد,

 

,

, ,

 

,

حشمت الله صیدی شهردار سنندج در بازدید اصحاب رسانه از پروژه تعریض کمربندی آبیدر گفت: اجرای این پروژه از سال 96 شروع شده است و تا به حال حدود سه میلیارد تومان هزینه شده و امیدواریم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و دو و نیم میلیارد دیگر نیاز دارد.

,

 

,

شهردار سنندج ادامه داد: این پروژه چون در امتداد پارک کودک است هم می‌تواند نقش تفرجگاهی و هم نقش ترافیکی داشته باشد.

,

 

,

صیدی گفت: این پروژه تا پایان سال حدود 6 میلیارد تومان اعتبار لازم دارد و برای جبران ضرر درختان از بین رفته در پایان این پروژه حدود 400 اصله درخت کاشته خواهد شد.

,

 

,

جاده حسن آباد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در شرف بهره‌برداری است

, جاده حسن آباد با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در شرف بهره‌برداری است,

 

,

, ,

 

,

معاون عمرانی استاندار کردستان جاده حسن آباد را از پروژه های دیگر عمران شهری مهم در سنندج نام برد و اضافه کرد: جاده حسن آباد نیز با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد و پنج میلیارد تومان اعتبار در شرف بهره برداری است.

,

 

,

چهار خطه کردن گردنه صلوات‌آباد سنندج مناسب سرعت نیست فقط برای کاهش بار ترافیکی است

,

 

,

, ,

 

,

محمدصدیق ثابتی مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در بازدید خبرنگاران از پروژه گردنه صلوات‌آباد اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان فصل کاری امسال این مسیر به بهره‌برداری برسد.

,

 

,

محمدصدیق ثابتی گفت: این پروژه به طول 21 کیلومتر در سه قطعه با طول 9.1 کیلومتر، 5.4 و 6.2 در حال اجرا است.

,

 

,

بلوار 36 متری دگران تا پایان فصل کاری امسال به بهره‌برداری می رسد

, بلوار 36 متری دگران تا پایان فصل کاری امسال به بهره‌برداری می رسد,

 

,

, ,

 

,

صیدی شهردار سنندج بلوار ۳۶ متری دگران با پنج میلیارد تومان اعتبار را طرحی آماده افتتاح ذکر کرد و ابراز داشت: تکمیل بلوار کردستان به طول دو هزار و ۳۰۰ متر با ۲۵ میلیارد تومان اعتبار از پروژه های بسیار مهم عمران شهری است که نهایتا تا پایان فصل کاری امسال به بهره برداری می رسد.

,

 

,

میدان امام رضا(ع) برای اتمام نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است

, میدان امام رضا(ع) برای اتمام نیازمند 3 میلیارد تومان اعتبار است,

 

,

 

,

 

,

شهردار سنندج  گفت: میدان ورودی ناحیە منفصل شهری ننلە نیز از جملە طرح‌های آمادە افتتاح است کە برای آن از محل اعتبارات استانی سە میلیارد تومان هزینە شدە است و برای اتمام ان نیز 3 میلیارد تومان دیگر اعتبار لازم است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه