اخبار داغ

همزمان با هفته دولت؛

۴۷ پروژه عمرانی خدماتی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود

۴۷ پروژه عمرانی خدماتی با اعتبار ۲۶ میلیارد تومان در رشتخوار راه‌اندازی می‌شود
فرماندار شهرستان رشتخوار در جلسه برنامه ریزی هفته دولت این شهرستان گفت: 47 پروژه عمرانی و خدماتی همزمان با هفته دولت با اعتبار بالغ بر 26 میلیارد تومان در سطح شهرستان رشتخوار افتتاح و بهره برداری می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های هفته دولت، در سالن اجتماعات فرمانداری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی گفت: قبل از اینکه بخواهند ما را آسیب شناسی کنند خودمان برنامه‌های هفته دولت سال گذشته را باید بررسی کنیم تا امسال بتوانیم، کم و کاستی‌های اگر در سال گذشته داشتیم به نحو احسنت دنبال کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

عرب در ادامه یادآور شد: ما طبق آمار حوزه عمرانی و دفتر فنی فرمانداری 47 پروژه افتتاحی در هفته دولت با اعتبار 26 میلیارد تومان خواهیم داشت که از این تعداد 5 پروژه آماده کلنگ زنی است که این طرح‌ها و پروژه ها جدای از بحث باند دوم محور تربت حیدریه به 3 راهی جنگل است، امیدواریم در هفته دولت یکی از پروژه های بزرگ ما که بحث افتتاح و کلنگ زنی باند دوم محور تربت حیدریه تا 3 راهی جنگل شهرستان رشتخوار است انجام شود تا شرمنده مردم نباشیم.

وی در ادامه افزود: ما نسبت به سالهای قبل، ظبق نمودار آماری هر سال به صورت پلکانی رشد داشته ایم، یکی از پروژه های بزرگی که دنبال خواهیم کرد، کلنگ زنی پروژه گاز رسانی به روستاهای شعبه و فاضلمند در بخش محروم چنگل این شهرستان است. خیلی تلاش کردیم که منطقه محروم آهنگران هم در فهرست قرار بگیرد ولی موفق نشدیم انشالله در جهت حل این مشکل دوباره تلاش خواهیم کرد.

حجت السلام حسن جهانشری، امام جمعه شهرستان رشتخوار نیز در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان باهنر و رجایی گفت: میزهای خدمت اللخصوص مجلس خواهان زیادی دارند، برای این میزها و صندلی ها شاید چیزی بیشتر از 100 ها نفر شهید شده اند تا کسی بتواند بر آن ها ریاست کند، باید قدردان خون شهدا مسئولیت ها و این میزها باشیم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه