اخبار داغ

تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته گوشت قربانی در بین معسرین

تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته گوشت قربانی در بین معسرین
حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم در خصوص تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته گوشت قربانی در بین معسرین گفت: در آستانه عید سعید قربان توفیق این را داشتیم که با قربانی کردن ۲۶ راس گوسفند، ۶۵۰ بسته ۱.۵ کیلوگرمی گوشت را برای اهدا به معسرین شاغل در مراکز زیرمجموعه دانشگاه بقیه الله(عج) تهیه کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صمدی نیا رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، در خصوص تهیه و توزیع ۶۵۰ بسته گوشت قربانی  در بین معسرین گفت: در آستانه عید سعید قربان توفیق این را داشتیم که با قربانی کردن ۲۶ راس گوسفند، ۶۵۰ بسته ۱.۵ کیلوگرمی گوشت را برای اهدا به معسرین شاغل در مراکز زیرمجموعه دانشگاه بقیه الله(عج) تهیه کنیم.

وی تصریح کرد: بخشی از هزینه این کار خداپسندانه مربوط به بودجه برگزاری مراسم جشن روز پزشک است که به درخواست پزشکان بیمارستان بقیه الله(عج) برای خرید گوسفند قربانی اختصاص یافت.

رئیس بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) یادآور شد: به دنبال درخواست و تصمیم پزشکان این مجموعه درمانی، هزینه تهیه هدیه برای روز پزشک به فعالیت های برنامه های محرومیت زدایی، کمک  به سیل زدگان و فعالیت های قرآنی اختصاص می یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه