اخبار داغ

نتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بیهوده ای است

نتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی، انتظار بیهوده ای است
سخنگوی وزارت خارجه انتظار ترامپ برای تماس تلفنی مقامات ایرانی را انتظاری بیهوده خواند و گفت: تا زمانی که آمریکا دست از تروریسم اقتصادی و اعمال فشار برندارد، ایران به هیچ مذاکره‌ای وارد نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید عباس موسوی در گفتگویی با خبرگزاری صداوسیما، در واکنش به مسدود کردن فعالیت محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در شبکه‌های اجتماعی از جمله توئیتر اظهار داشت: آقای ظریف همواره مورد بغض و غضب کسانی بوده است که از شنیدن صدای ایران بیمناک بودند و به خاطر اثرگذاری حضور ظریف در مجامع بین المللی و حضورش در شبکه‌های اجتماعی و روشنگری نسبت به سیاست‌های ایالات متحده معلوم بود که مورد بغض و نفرت آن‌ها می‌باشد از این رو تصمیم گرفتند وی را تحریم کنند و­ دسترسی او را به شبکه‌های اجتماعی ­­که مربوط به آمریکاست مسدود کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به برخی اخبار مبنی بر مسدود شدن دسترسی ظریف در شبکه‌های اجتماعی افزود: این نشان دهنده میزان باور آن‌ها به آزادی اطلاعات و آزادی بیان است.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: بنابراین ما خیلی تعجب نمی‌کنیم که این‌ها دست به چنین عملی بزنند. صدای حق همیشه طنین انداز خواهد شد و صدای آقای ظریف به عنوان­ رئیس دیپلماسی ایران قطعا به طور مقتضی به گوش جهانیان خواهد رسید.

,
,

موسوی در واکنش به همتای آمریکایی خود که گفته ترامپ همچنان منتظر تماس تلفنی مقامات ایران است، اظهار داشت: مدت هاست از جمهوری اسلامی ایران چنین انتظاری دارند، اما انتظار بیهوده‌ای است.
سید عباس موسوی افزود: تا زمانی که آمریکا دست از تروریسم اقتصادی و اعمال فشار برندارد جمهوری اسلامی ایران به هیچ مذاکره‌ای وارد نخواهد شد.
وی با بیان اینکه هیچ عقل و منطقی در این شرایط اجازه مذاکره نخواهد داد، افزود: جمهوری اسلامی ایران دارای دولت و ملت با اقتداری است و سعی خواهد کرد با اقتدار مواضع خود را بیان کند و آمریکایی‌ها بار‌ها ثابت کرده اند که دارای صداقت نیستند.

,
,
,

موسوی ادامه داد: مقامات آمریکا با اعمال تحریم رهبر معظم انقلاب و وزیر امور خارجه و از سویی دیگر با اعمال فشار علیه ملت ایران می خواهند ملت را به ستوه بیاورند.
سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: این سرگشتگی و سردرگمی ­که در سیاست خارجی آمریکایی‌ها شاهدیم نشان می‌دهد در اعلام مواضعشان صداقت ندارند و جمهوری اسلامی ایران به سخنان آنان اعتنایی نمی‌کند.

,
, این سرگشتگی و سردرگمی ­که در سیاست خارجی آمریکایی‌ها شاهدیم نشان می‌دهد در اعلام مواضعشان صداقت ندارند و جمهوری اسلامی ایران به سخنان آنان اعتنایی نمی‌کند.,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه