اخبار داغ

معاون سپاه ملایر:

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند
معاون اداری مالی سپاه ملایر گفت: جنگ امروز ما جنگ رسانه ای است و خبرنگاران افسران جنگ نرم در جنگ امروز هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ علی اصغر فارسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ملایر با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه اظهار داشت: روش های استکبار جهانی در استعمار تغییر پیدا کرده است و امروز نفوذ فرهنگی،سیاسی و امنیتی اصلی ترین هدف استعمارگان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: دنیای استکبار امروز به وسیله نفوذ کشورها را با همه توانمندی هایشان مستعمره می کنند که نمونه بارز آن می توان به استفاده ابزاری از کشورهای عربی در معامله قرن استفاده کرد.

,

معاون اداری مالی سپاه ملایر گفت: در معامله قرن امنیت اسرائیل با هزینه کشورهای عربی و مسلمان تامین می شود که این مسئله جای بسی شگفتی است.

,

وی به جایگاه رسانه در بحث نفوذ اشاره و بیان کرد: نقش رسانه پر رنگ سازی است و نوک نیزه استکبار و عامل محرک اصلی در مستعمره سازی رسانه است و کشورهای غربی از طریق رسانه نفوذ را انجام می دهند.

,

فارسی بحث لیست انگلیسی را یکی از نمونه های بارز نفوذ دانست که از طریق رهبری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر به آن اشاره شد.

,

وی گفت: این لیست توسط رسانه های انگلیسی همچون بی بی سی مطرح شد و هدف آنان روی کار آمدن نیروهای غیرانقلابی بود که آرمان های کشور را کمرنگ کنند.

,

معاون اداری مالی سپاه ملایر تاکید کرد: امروز دشمن از روش های نوین برای استعمار استفاده می کنند تا دولت ها را همسو کرده و کشور را با تمام قوا وبدون هزینه صاحب کشور شده و استعمار آنان شوند.

,

وی گفت: نقش اصلی رسانه در آگاهی بخشی به مردم است و این همان امر به معروف و نهی از منکر است و رسانه از طرق مختلف می تواند باعث رسیدن به اهداف انقلاب شود.

,

فارسی دشمن شناسی را یک از اصلی ترین روش های مقابله با دشمن عنوان کرد و گفت: رسانه ها می توانند در این امر نقش مهمی ایفا کرده و به شناساندن روش های دشمنی دشمنان به مردم کمک کنند.

,

وی ترویج یاس و ناامیدی را یکی دیگر از اهداف رسانه های غربی عنوان کرد و گفت: وظیفه دیگر رسانه ها دادن خبرهای خوب به مردم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه