اخبار داغ

اهدای مدال المپیاد به رهبر انقلاب، اهدا به یک شخص نبود، بلکه اهدا به یک آرمان بود

اهدای مدال المپیاد به رهبر انقلاب، اهدا به یک شخص نبود، بلکه اهدا به یک آرمان بود
علیرضا کریمی مدل آور المپیاد شیمی در حاشیه نشست فعالین و جریان سازان رسانه ای در خبرگزاری علم و فناوری ضمن بیان اهداف تاسیس کانون دانش‌پژوهان نخبه تاکید کرد: هم‌ترین مشکلی که امروزه نخبگان با آن روبه‌رو هستند، آینده نخبگان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا کریمی مدال‌آور المپیاد شیمی در حاشیه نشست فعالین و جریان سازان رسانه ای در خبرگزاری علم و فناوری، با تاکید بر نقش طبقه پایین جامعه در مقابله با مشکلات و اثرگذاری آن‌ها بر ترویج عدالت در سطح کشور گفت: اصلاح سیاست‌ها و برنامه‌هایی که امروزه منجر به مشکلات و مسائل زیادی شده است را می‌توان از جرقه اصلاح از پایین به بالا شروع کرد. بدین صورت که ما دستورالعمل و اهدافی را تعریف می‌کنیم که جامعه را به سمت پیشرفت و توسعه هدایت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کریمی با اشاره به اینکه مدا‌ل‌آوری نخبگان کشور ما یک نوع اصلاح از پایین به بالا است، بیان کرد: هدف ما از تاسیس "کانون دانش‌پژوهان نخبه"، تربیت نیروی علمی انقلابی است که با سرمایه‌گذاری روی مستضعفین، نیروی علمی کشور را شناسایی می‌کند و از آن‌ها جهت تولید علم و فناوری حمایت می‌کند. این کانون با تاسیس مدارس در مناطق پایین شهر تهران و مناطق محروم توانسته نخبگان و دانش‌آموزان باهوش و بااستعداد را شناسایی کرده و از آن‌ها جهت پیشبرد اهداف بهره ببرد.

,

وی اهدای مدال به مقام معظم رهبری را ارائه یک الگو تعریف کرد و ادامه داد: اهدای مدال، اهدا به شخص نبود، بلکه اهدا به به یک آرمان بود و ما با اهدای مدال‌هایمان به مقام معظم رهبری، پرچمدار این آرمان را معرفی کردیم.

,

این مدال‌آور المپیاد شیمی در پایان از مشکلات بر سر راه نخبگان خبر داد و عنوان کرد: مهم‌ترین مشکلی که امروزه نخبگان با آن روبه‌رو هستند، آینده نخبگان است. اینکه نخبگان به آینده خود امید ندارند یکی از مسائل مهم کشور ما است. همچنین عدم انطباق دستاوردهای نخبگان با نیازهای روز جامعه ازجمله دیگر مشکلاتی است که کشور ما با آن روبه‌رو است.

,

منبع: علم و فناوری نیوز

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه