اخبار داغ

کالدرون: 3 بازی قبل از دربی مهمترین بازی‌ها است/صحبتی درباره حقوق نکردم؛ جونیور را تایید کردم

کالدرون: 3 بازی قبل از دربی مهمترین بازی‌ها است/صحبتی درباره حقوق نکردم؛ جونیور را تایید کردم
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است اما سه بازی قبل از دربی از همه مهم‌تر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گابریل کالدرون سرمربی تیم پرسپولیس پیش از آغاز تمرین امروز این تیم در جمع خبرنگاران در خصوص قرعه‌کشی لیگ گفت: قبل از هر چیز عید را به شما تبریک می‌گویم. همه بازی‌ها برای ما مهم است اما سه بازی قبل از دربی از همه مهم‌تر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: اسم قرعه‌کشی کاملاً مشخص می‌کند که شرایط چگونه است اما ما برای هر بازی آماده می‌شویم تا برنده از زمین بیرون بیاییم.

,

کالدرون در خصوص برگزاری بازی با استقلال در هفته چهارم گفت: دربی خیلی زود انجام می‌شود و ما باید با استقلال بازی کنیم اما مهم نیست چه تیمی برنده باشد چرا که ما باید همه بازی‌هایمان را انجام دهیم.

,

سرمربی پرسپولیس درباره حضور جونیور در این تیم خاطرنشان کرد: این بازیکن را تأیید کردم و روز سه‌شنبه به ایران می‌آید. او بازیکن خیلی خوبی است و ویژگی‌هایی که ما لازم داریم را دارد.

,

وی در پاسخ به سؤالی مبنی براینکه جونیور مدت‌ها است گل نزده افزود: او بازیکنی جوان با آینده‌ای روشنی است که به اروپا منتقل شد اما مجبور شد که به برزیل برگردد چرا که آنجا زیاد بازی نکرد. بازیکن خوبی است و من او را تأیید می‌کنم. این را هم در نظر بگیرید که بودجه ما مشخص است و در این شرایط باید به دنبال بازیکن خوبی بگردیم. من عملکرد او را تأیید می‌کنم هرچند که با بودجه‌ای که ما داریم سخت است بتوانیم بازیکن مشهوری جذب کنیم.

,

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه شما در اردوی ترکیه گفته بودید تا دو سه روز آینده مهاجم می‌آید اما این اتفاق رخ نداد و اینکه نتایج خوبی در بازی‌های تدارکاتی نگرفتید و این مسئله شما را نگران نمی‌کند، ادامه داد: من چیزی که باشگاه گفت را اعلام کردم. بازیکنان مشخصی به باشگاه معرفی شدند و باشگاه با آنها مذاکره می‌کرد. قرار است این بازیکن هم روز سه‌شنبه بیاید و از چهارشنبه تمریناتش را با ما آغاز کند. از اینکه در این روند تأخیر رخ داده من هم ناراحتم اما در خصوص بازیکن مالیایی بخت با ما یار نبود و اتفاقی افتاد که دیدید.

,

کالدرون درباره اینکه در برخی رسانه‌ها آمده بود که شما از بابت بدقولی‌های مالی پرسپولیس از ایرج عرب انتقاد دارید، اظهار داشت: من صحبتی در خصوص حقوقم با باشگاه نکردم چرا که یک ماه است که اینجا هستم و طلبی ندارم. صحبت ما درباره بحث جذب مهاجم خارجی بوده و الان هم آماده هستیم تا لیگ را شروع کنیم.

,

وی در مورد اینکه جونیور آیا گزینه شما بوده یا نه و اینکه در برخی رسانه‌ها مطرح شده که از باشگاه خواسته‌اید 100 هزار دلار برای جذب بازیکن خارجی بودجه باشگاه را افزایش دهند، تصریح کرد: درباره بخش مالی اطلاع ندارم اما می‌دانم که جونیور بازیکنی است که ما را راضی می‌کند چرا که او بازیکن هوشمندی است و درباره این باره با علی علیپور و هافبک‌ها در خصوص او صحبت کردیم.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه