اخبار داغ

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان:

مصرف مواد مخدر در مدارس هرمزگان را تکذیب می کنم

مصرف مواد مخدر در مدارس هرمزگان را تکذیب می کنم
مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با بیان اینکه مصرف مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنیم گفت : دانش‌آموزی درون منزل استفاده می‌کند یا خیر خبرنگاران باید به آن بپردازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازهرمزموسی دادی زاده مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان  در نشست خبری ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: آنچه در جامعه امروز به آن توجه داریم این است که خبرنگاران و روابط عمومی‌ها چشم و گوش مدیران هستند و عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و از طرفی هم مطالبات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در هر جامعه‌ای که خبرنگاران آزادی بیشتری دارند آن جامعه به نتایج بهتری خواهد رسید، امیدوارم هم در ارائه خدمات دولت و هم ارائه مطالبات مردم و دولت خبرنگاران وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهند.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با بیان اینکه  مصرف مواد مخدر در مدارس را تکذیب می‌کنیم گفت : دانش‌آموزی درون منزل استفاده می‌کند یا خیر خبرنگاران باید به آن بپردازند.

,

دادی زاده عنوان کرد: هیچ مشکلی با ورود خبرنگاران به مدارس نداریم اما باید روال قانونی‌اش را طی کند، در مورد گله‌مندی مجروحین حادثه اتوبوس داراب نیز هرچه در توان داشتیم خدماتی را به این افراد ارائه کردیم و تمامی افرادی که به سفر می‌روند بیمه باید ضرر و زیان مجروحین را جبران کمد اما این مانع از اینکه آموزش‌وپرورش خدماتی ارائه کند نمی‌شود.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با اشاره به حادثه تصادف دانش آموزان گفت: کمک‌هزینه ساخت دست یکی از دانش‌آموزان را در هفته گذشته پرداخت کردیم و تعاون اداره آموزش‌وپرورش مستندات خدمات ارائه‌شده را دارد، پرونده مجروح شدگان و افراد فوت‌شده در حادثه اتوبوس داراب در دادگاه جاری است.

,

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان تصریح کرد: شهریه مدارس هیئت‌امنایی را شورای آموزش‌وپرورش شهر معین می‌کند، برخی مدارس خدمات بیشتری ارائه می‌کنند و شورای آموزش‌وپرورش نیز نرخ بیشتری را برایشان در نظر می‌گیرد؛ این مدارس بابت هزینه‌های خارج از تعهدات آموزش‌وپرورش هزینه دریافت می‌کنند.

,

دادی زاده خاطر نشان  کرد: مدارس غیردولتی نیز در سمانه ملی مدارس غیردولتی تعیین می‌شود، ساماندهی سرویس مدارس بر عهده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها و دهیاری‌هاست و کار اضافه‌ای است که بر عهده آموزش‌وپرورش گذاشته است.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه