اخبار داغ

علیجانی رئیس جدید آموزش و پرورش میاندورود شد

علیجانی رئیس جدید آموزش و پرورش میاندورود شد
در مراسمی حسین‌علی علیجانی به‌عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش میاندورود معارفه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش میاندورود عصر امروز در نمازخانه این اداره با حضور معاون مدیر کل، فرماندار و فرهنگیان شهرستان برگزار شد.

تقی‌نیا معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش مازندران با تشکر از زحمات رئیس سابق، اظهار کرد: آموزش و پرورش به مانند گذشته باید افراد جدید تربیت و به جامعه معرفی کند.

تقی‌نیا بیان کرد: هر زمان ما مسئولان با مردم شفاف باشیم و واقعیت‌ها را به آنها بگوییم مردم به ما اعتماد می‌کنند.

وی با بیان اینکه معلمان همچنان مورد اعتماد و رجوع مردم هستند، خاطر نشان کرد: وظیفه داریم این اعتماد را حفظ کنیم.

تقی نیا با تاکید بر اینکه یک مدیر موفق کسی است که حضور مستمر در منطقه و مدارس داشته باشد، افزود: در وضعیت معیشتی امروز در تکریم ارباب رجوع کوشا باشیم.

بهروز عرب خزائلی رئیس سابق آموزش و پرورش میاندورود نیز با بیان اینکه قبل از سال جاری درخواست بازنشستگی داده بودم، اظهار کرد: در این سال‌ها سعی کردم که جناح و سیاسی بازی را کنار بگذارم و هر کسی که با دولت معارضه نداشت را به کار گرفتیم.

حسین‌علی علیجانی رئیس جدید آموزش و پرورش میاندورود نیز با تشکر از اعتماد مدیرکل آموزش و پرورش، فرماندار میاندورود و نمایندگان مجلس به وی، تاکید کرد: دنبال پست و مقام نبودم و صادقانه برای خدمت آمدم و ایجاد یک میاندورود همدل و یک صدا و وفاقی که از گذشته به ما ارث رسیده است را به نفر بعدی واگذار کنم.

علیجانی افزود: انسان یک موجود اجتماعی است و در کنار هم معنا پیدا می‌کند و مدیریت باید مشارکتی باشد بر همین اساس مدیریت را بر مبنای روابط انسانی پیش خوام برد.

وی تصریح کرد: اساس تعلیم و تربیت بر مبنای روابط انسانی بنا شده است و اگر معلمی به آن توجه نکند در کلاس و مدرسه دچار مشکل خواهد شد.

علیجانی با بیان اینکه باید نشاط و شادابی را در بین دانش آموزان بیشتر کنیم تا شاهد کم رنگ شدن زندان‌ها و بیمارستان‌ها شویم، افزود: بهداشت، عشق و آزادی را به مدرسه ببریم تا بعدا جامعه‌ای که ما نمی‌دانیم چه اتفاقی خواهد افتاد با این گسترش سریع علوم، بچه‌هایی تربیت کنیم که در آینده گلیم خود را از آب بیرون بیاورند.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات بهروز عرب خزائلی، حسین‌علی علیجانی به‌عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش میاندورود منصوب شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه