اخبار داغ

مراسم پرفیض دعای عرفه در اردبیل +تصاویر

مراسم پرفیض دعای عرفه در اردبیل +تصاویر
مراسم دعای عرفه همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم اردبیل در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) این شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، مردم اردبیل عصر امروز همزمان با سراسر کشور و به تاسی از مولای شهیدشان امام حسین(ع) امسال نیز همانند سال‌های گذشته در روز عرفه با حضور در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) و زمزمه فرازهای عرفانی دعای عرفه از خدا خواستند تا در این روز دعایشان را پذیرفته و رنگ اجابت به حوائج شان بدمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  سبلان‌ما،,  , سبلان‌ما, ،,

حجت الاسلام حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه اردبیل در این مراسم به تبیین مفهوم فرازهایی از دعای عرفه پرداخت و گفت: خداوند به مومنین سه خصلت داده است.

,

وی با بیان اینکه خداوند به مومنین عزت داده است،گفت: شهید حججی نمونه ای از آن دسته از مؤمنین است که با شهادت خود در ایران اسلامی جریان بزرگ و انقلاب به راه انداخت.

,

نوری از هیبت و عظمت به عنوان خصلت دیگر مؤمنین نام برد و گفت: سرخم کردن فرماندهان بزرگ آمریکایی و انگلیسی در برابر سروان ایرانی و درخواست اجازه تردد آنها از وی، نمونه آن عزتی است که خداوند به مومنین وعده داده است.

,

این مبلغ اسلامی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خداوند جواد اهل جود است، به فرازهایی از جوشن کبیر اشاره کرد و گفت: جود الهی هم معنوی است و هم مادی.

,

وی به میهمانان بزرگ عرفات در روز عرفه اشاره کرد و گفت: گنهکاران هیچگاه از جود معنوی خداوند متعال مأیوس نمی شوند.

,

وی در پایان سخنان خود به شهادت مسلم بن عقیل نیز اشاره کرد و گفت: این سفیر امام حسین(ع) تمام وجود خود را صرف تبعیت از ولایت کرد و با وجود اینکه در میدان تنها مانده بود ولی تا آخرین قطره خون خود در دفاع از حق و حقیقت و تبعیت از مقام ولایت ثابت قدم و استوار ماند.

,

انتهای پیام/ج

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه