اخبار داغ

امام‌جمعه موقت اصفهان:

سوء استفاده‎کنندگان ارز از صف‌های طولانی خرید گوشت خجالت بکشند

سوء استفاده‎کنندگان ارز از صف‌های طولانی خرید گوشت خجالت بکشند
امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: ناراحت کننده است که از نزدیکان مسئولان ارز دولتی گرفته‌اند تا دارو و گوشت وارد کنند، اما برای سود بیشتر چیزهای دیگر وارد می‌کنند، از خانواده‌هایی که ساعت‌ها در صف گوشت قرمز می‌ایستند خجالت نمی‌کشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ حجت‌الاسلام مجتبی میردامادی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید قربان شهر اصفهان ضمن تبریک این عید اظهار کرد: قدرت‌های کافر و ظالم علیه اسلام برنامه می‌ریزند اما ملت کوه مقاوم در مقابل دشمن است و این رمز پیروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام‌جمعه موقت اصفهان افزود: در اسلام عید زیاد داریم اما به طور کلی دو عید در زمان پیامبر رسمیت پیدا کرد، عید فطر و عید قربان؛ اعمال این دو عید طوری است که نیازمندان هم بهره‌مند شوند، اگر زکات فطره را همه پرداخت کنند دیگر فقیری باقی نمی‌ماند.

,

وی تصریح کرد: عید قربان از تقرب گرفته شده، خانواده‌هایی هستند که معلوم نیست توانایی تأمین گوشت داشته باشند و در این روز از گوشت‌های قربانی استفاده می‌کنند.

,

میردامادی اضافه کرد: این عید از آنجاست که یکی از اولیای خدا طبق آنچه خواب دید عمل کرد و تسلیم امر خدا بود، نکته قابل توجه این است که دیگر اما و اگر مطرح نکرد، ما نیز در دستورات الهی نباید بهانه بیاوریم.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی عنوان کرد: ناراحت کننده است که از نزدیکان مسئولان ارز دولتی گرفته‌اند تا دارو و گوشت وارد کنند اما برای سود بیشتر چیزهای دیگر وارد می‌کنند، از خانواده‌هایی که ساعت‌ها در صف گوشت قرمز می‌ایستند خجالت نمی‌کشید؟

,

وی با تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در برخورد با مفسدان، تأکید کرد: شادی واقعی آن زمانی است که گوشت قربانی‌های امروز به در افراد نیازمند می‌رود و لب‌های خانواده‌ها خندان می‌شود.

,

میردامادی در خطبه دوم با اشاره به درس‌های حج، اظهار کرد: حاجیان اول محرم می‌شوند و لباس دنیا را از تن خارج می‌کنند، در طواف خدا را مرکز زندگی‌اش قرار می‌دهد، از اینکه پشت مقام قرار می‌گیرند یعنی رسیدن به خدا باید از پیروی امامت و نبوت باشد.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان تأکید کرد: مسلمان باید شناخت داشته باشد، دوست و دشمن را بشناسد، سنگ زدن به شیطان یادآوری می‌کند که باید با دشمن مقابله کرد، امروز مرگ بر آمریکا نشانه مبارزه با شیطان بزرگ است و این درس را اسلام به ما داده است.

,

وی با بیان اینکه اگر همگی به وظیفه خودمان عمل کنیم وعده الهی محقق می‌شود، ادامه داد: وعده سید حسن نصرالله در خصوص برگزاری نماز در بیت‌المقدس دور و غیرقابل تحقق نیست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه