اخبار داغ

امام جمعه تویسرکان:

برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار

برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار
امام جمعه تویسرکان گفت: برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار که همواره در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند, هرچه مصیبت جهان است زیرسر این غده سرطانی است و انسان نمی تواند نسبت به این جنایت ها بی تفاوت باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهمدان؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی امروز در خطبه های نماز عید قربان در تپه نورالشهداء تویسرکان، گفت: یکی از نشانه های تقوا، توجه و انس به امام زمان (عج) است، اینکه به احترام و محبت حضرت از گناه صرف نظر می کنیم و با یاد ایشان از جلسات معنوی بهره بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی اظهار کرد: اگر می خواهید محبوب خدا داشته باشید راز آن تقوا است و خدا ولی و سرپرست اصلی و حقیقی همه عالمیان است.
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه همیشه جای خالی امام زمان (عج) احساس می شود اما روزهای عید بیشتر، افزود: با دل های منتظر فرج ایشان را بخواهید و امروز روز عید است صله ارحام و از بین بردن کدورت ها را سرلوحه کارهای خود قرار دهید.
حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: در موسوم حج هستیم و پیام رهبر انقلاب به حجاج را شنیدیم که تأکید خاص به برائت از مشرکین داشتند، دشمنی کفار آشکار است و اینکه کسی بگوید که باید با دشمنان ملایمت داشته باشیم نمی شود چرا که دشمنی کفار همیشگی و روشن است.
وی تصریح کرد: امریکا دشمنی خود را هر روز و هر ساعت ادامه می دهد و همواره برای ملت ما نقشه کشیده است اما خداوند می فرماید ما برای دشمنان نقشه می کشیم و کفار خودشان در دام حضرت حق و مسلمین گرفتار می شوند.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: همه دیدند که امریکای جنایتکار چقدر هزینه کرد و رژیم بعث عراق را پایگاه خود علیه ملت ایران قرار دهد و یا برای پرورش داعش پول ها هزینه کرد، اما همان نابودی داعش زمینه افتخارآفرینی مدافعان حرم شد.
حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: گرچه اندک مزدوران امریکا در داخل کشور هر کاری انجام می دهند اما این مهلت خداست و خداوند متعال کید و نقشه دقیق دارد و آن هایی که به امام(ره)،شهدا و ولایت پشت کردند سیلی می خورند، همان هایی که با فساد اقتصادی و ویژه خواری دل خانواده شهدا را شکستند به زودی خدا یقه آنان را می گیرد.وی با تأکید بر اینکه به گفته رهبری آینده این کشور روشن است، تصریح کرد: زمستان می رود و رو سیاهی به خائنان می ماند چرا که عنایت امام زمان(عج) پشت سر مسلمان است.
امام جمعه تویسرکان در ادامه گفت: برائت از مشرکین به معنی بیزاری از تمام بیرحمی ها در عالم است و این سعادت با عظمتی است که انسان بتواند در برابر مستکبرین جهان بایستد و امروز حجاج ما با عزت، افتخار و شجاعت در سرزمین وحی همان حایی که مزدوران امریکایی هستند می توانند اعلان برائت داشته باشند.
حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: برائت از مشرکین یعنی نهیب بر سر صهیونیست جنایتکار که همواره در سرزمین های اشغالی نسل کشی می کند، هرچه مصیبت جهان است زیرسر این غده سرطانی است و انسان نمی تواند نسبت به این جنایت ها بی تفاوت باشد.

,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه