اخبار داغ

رئیس شورای شهر سورک میاندورود:

شهرداران گذشته سورک دنبال درآمد پایدار نبودند

شهرداران گذشته سورک دنبال درآمد پایدار نبودند
رئیس شورای شهر سورک گفت: شهرداری یک نهاد عمومی و مردمی است و شهرداری موفق است که دنبال درآمد پایدار باشد، شهرداران گذشته اقداماتی انجام دادند اما دنبال درآمد پایدار نبودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، کاظم امجدی یک‎شنبه شب در نشست تجلیل از خبرنگاران میاندورود، اظهار کرد: خبرنگاران با بیان واقعیت مشکلات شهرستان را به گوش مسئولان برسانند، شاید این واقعیت‌ها برای بعضی‌ها خوش نیاید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی با بیان اینکه در گذشته به میاندورود اجحاف شده بود، بیان کرد: جاده‌های میاندورود بیشترین کشته را داشتند اما توجه‌ای به آن نمی‌شد، جاده بالادست تا زمان جدایی از ساری حتی یک متر هم آسفالت نشده بود.

,

رئیس شورای شهر سورک خاطرنشان کرد: سورک به‌عنوان مرکز شهرستان یک دوربرگردان استاندارد و زیرگذر ندارد و حتی سالن ورزشی مناسب نداریم و جوانان ما به روستاهای هم‌جوار می‌روند.

امجدی با اشاره به خسارات سیل ابتدای سال، گفت: کشاورزان ما را برای شماره حساب و مدارک آوردند و بردند اما هنوز هیچ خدماتی ارائه نشد.

وی تاکید کرد: شهرداری یک نهاد عمومی و مردمی است و شهرداری موفق است که دنبال درآمد پایدار باشد، شهرداران گذشته اقداماتی انجام دادند اما دنبال درآمد پایدار نبودند.

امجدی به ساخت گلخانه توسط شهرداری اشاره کرد و افزود: در سال جاری از گلخانه ایجاد شده بیش از 150 میلیون تومان گل در سطح شهر کاشته شد.

رئیس شورای شهر سورک با بیان اینکه خیابان‌هایی که عقب نشینی انجام می‌شود نیاز به پیاده‌رو سازی دارد، تصریح کرد: با ایجاد کارگاه بلوک‌زنی و ساخت سنگ مصنوعی، موزاییک، صندلی و جداول رنگی را خودمان تولید می‌کنیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی جامعه، گفت: درآمد پایدار ما تنها جایگاه cng است که ماهیانه 25 میلیون درآمد دارد ولی باید ماهی 300 میلیون حقوق پرسنل شهرداری پرداخت شود که در این آشفته بازار اقتصادی حقوق‌ها در حال پرداخت است.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

امجدی در پایان در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر وجود کنده کاری‌های زیاد در سطح شهر، بیان کرد: چون لوله‌های آب شهر فرسوده است کنده کاری زیاد است برای همین هر مکانی که می‌خواهد آسفالت انجام شود درخواست تعویض لوله را داریم.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه