اخبار داغ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح می‎شود

بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح می‎شود
جعفر مروارید با اشاره به اینکه دهه آینده جهان دهه فضای مجازی است و در این عرصه نیز رسانه‎ها می‌توانند با تولید فناورانه، پیشرو باشند گفت: گذرهای فرهنگ و هنر و نخستین بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح می‎شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ علیرضا رزم‌حسینی، استاندار خراسان رضوی شب گذشته در مراسم روز خبرنگار در مشهد که به همت بسیج رسانه برگزار شده بود گفت: در شرایطی که امروز با هجمه‌های گوناگون رو به رو هستیم خبرنگاران علاوه بر شفافیت سازی و آگاه سازی مردم باید صداقت را نیز رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی که پس از تهران دارای بیشترین تعداد رسانه و خبرنگار نقش ویژه ای در این عرصه بر عهده دارد افزود: کشور در شرایط کنونی با هجمه های گوناگون، توطئه های دشمنان رو به رو است و خبرنگاران رسالت سنگینی در قبال روشنگری جامعه دارند.

, , .,

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مسئولیت خبرنگاران سنگین است و نیاز است به تبلیغ وحدت رویه در اداره استان بپردازند و نیاز است که اشکالات در راستای تصحیح ان گفته شود.

,

وی ضمن تأکید بر نهادینه سازی خبرنگاری اسلامی افزود: سیاست ما در مواجهه با معترضان منصف به هیچ وجه روش قهرآمیز نبوده است چرا که مردم پشتیبان نظام اسلامی هستند.

,

رزم حسینی تصریح کرد: بخشی از مطالبات مردمی به دلیل ناکارآمدی اداره ها و سازمان‌هاست و ما دارای حکومتی مردم پایه هستیم که باید در جهت اقناع و رفع مشکل معترضان حرکت کنیم.

, .,

وی افزود: باید خبرنگاران مطلع شوند و برنامه های استان توسط این قشر نقد شوند.

,

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد:جامعه امروز نیازمند این است که گاه مردم با طنز مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند و بخشی از اشکالات مردم به دلیل ناکارآمدی دستگاه های اداری است.

, ,

وی افزود: خراسان رضوی می تواند استان نمونه در اداره امورات استان باشد و باید با هر سلیقه ای در راستای پیشرفت استان همدل باشیم.

,

بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح خواهد شد

, بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح خواهد شد,

جعفر مروارید، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این نشست گفت: رسالت خبرنگار بیان حقیقت و یادآوری تعهدات اخلاقی است که گونه ای جهاد محسوب می شود.

,

وی با بیان اینکه رسانه تنها تریبون منعکس کننده وقایع نیست افزود: یک نهاد خردورز، دانش بنیان، دیالوگ و ارزش آفرین است که میراث فرهنگی نسل گذشته را در پروسه فرهنگ پذیری به جوانان منتقل می کند.

, .,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نقش رسانه را ایجاد مرجعیت فکری و نقش دولت را تثبیت این مرجعیت دانست و اظهار کرد: ارتباط دولت و رسانه ارتباط دو سویه مبتنی بر نقد همدلانه و سازنده است.

,

وی افزود: رسانه های  مشهد باید یک رسانه جهانی و بر اساس آموزه امام رضا(ع) دارای دامنه انسانیت است و بیان کننده زیبایی های کلام اهل بیت(ع) است.

,

مروارید تصریح کرد: نقش رسانه ها در مشهد در ایجاد همگرایی فرهنگی میان کشورهای مسلمان و معرفی سبک زندگی اسلامی بی‌بدیل است.

,

وی افزود: ظرفیت های جوان چراغ روشن گر آینده است و پیشبرد برنامه مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی نیازمند ایجاد گفتمان و فرهنگ سازی است.

,

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه نیازمند تحول از نگاه اقتصاد نفت محور و دیوان سالار به اقتصاد دانش محور هستیم خاطرنشان کرد: دهه آینده جهان دهه فضای مجازی است و در این عرصه نیز رسانه ها می توانند با تولید فناورانه، پیشرو باشند.

, .,

وی افزود: گذرهای فرهنگ و هنر و نخستین بازار فرهنگ و رسانه در مشهد افتتاح خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه