اخبار داغ

عضو شورای شهر تبریز:

اکبرنژاد اخلاق‎مدار بود/ شاید در انتخابات هیات رئیسه شرکت کنم

اکبرنژاد اخلاق‎مدار بود/ شاید در انتخابات هیات رئیسه شرکت کنم
محمدزاده در خصوص عملکرد دوساله شکور اکبرنژاد به‎عنوان رئیس شورای پنجم گفت: آقای اکبرنژاد به لحاظ اخلاق و رفتار دارای شخصیتی است که با هرکس با ملایمت رفتار می‎کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محرم محمدزاده عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گفتگو با تبریز بیدار در خصوص عملکرد دوساله شکور اکبرنژاد بعنوان رئیس شورای پنجم گفت: اکبرنژاد به لحاظ اخلاق و رفتار دارای شخصیتی است که با هرکس با ملایمت رفتار و به قضایا و حل کردن کار و مشکلات مردم بیشتر توجه می‌کرد. به نظرم یک رئیس خوب بود و امیدوارم موفق باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی در خصوص نحوه تعامل اکبرنژاد با طیف اقلیت و اکثریت شورا بیان کرد: بهتر است اکثریت و اقلیت نگوییم چون من بعنوان یک عضو مستقل هستم و طیف بندی ها جریاناتی هستند که تنها در داخل شورا مطرح است در حالی که مردم سوال نمی کنند که اعضای شورا از کدام طیف هستند بلکه مردم فقط به دنبال حل مشکلاتشان هستند که بیشتر مشکلات ما در پروژه ها است.

,

این عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز در خصوص ترکیب هیأت رئیسه شورا نیز گفت: به نظر من باید از طیف ها و نظرهای مختلف در هیأت رئیسه حضور داشته باشند.

,

محمدزاده در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در انتخابات هیأت رئیسه شرکت خواهید کرد یا خیر، گفت: فعلا تصمیمی نگرفته ام. در سال اول در هیأت رئیسه به عنوان خزانه دار شرکت داشتم،  اما در سال دوم در هیأت رئیسه حضور نداشتم و برای سال سوم هنوز تصمیمی نگرفته ام و شاید در انتخابات هیات رئیسه شرکت کنم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه