اخبار داغ

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی یزد:

نوسانات ارز در قیمت لوازم خانگی بی تاثیر است/ حاکم بودن رکود سنگین بر بازار لوازم خانگی یزد

نوسانات ارز در قیمت لوازم خانگی بی تاثیر است/ حاکم بودن رکود سنگین بر بازار لوازم خانگی یزد
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی یزد گفت: مدتی پیش به مدت چند روز قیمت دلار افت پیدا کرد که می‌توانست شروعی برای کاهش قیمت لوازم خانگی داخلی باشد اما مجددا ارز شروع به افزایش قیمت کرد و این انتظار بی نتیجه ماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدهادی قیامت در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، خبر منتشر شده مبنی بر کاهش قیمت لوازم خانگی در ماه‌های اخیر را تکذیب کرد و گفت: مدتی پیش به مدت چند روز قیمت دلار افت پیدا کرد که می‌توانست شروعی برای کاهش قیمت لوازم خانگی داخلی باشد اما مجددا ارز شروع به افزایش قیمت کرد و این انتظار بی نتیجه ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی ادامه داد: این کاهش قیمت در لوازم خانگی خارجی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و به فروش می‌رسد دیده شده است که فروش آنها تخلف نیز هست اما قیمت لوازم خانگی داخلی زمانی کاهش قیمت پیدا می‌کند که قیمت ارز به ثبات برسد و برای مدت طولانی قیمت ارز افزایش نیابد تا تولیدکنندگان نیز مواد اولیه را با قیمت پایین‌تری بتوانند خریداری کنند.

,

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم‌خانگی یزد تصریح کرد: تاکنون قیمت ارز به ثبات نرسیده است و چنانچه کاهش قیمتی هم در دلار دیده شده دوام نداشته و مجددا نوسان پیدا کرده است بنابراین تاثیری نیز در قیمت لوازم خانگی نداشته است.

,

قیامت با بیان اینکه قیمت لوازم خانگی در یزد افزایش قیمت نیز نداشته است، عنوان کرد: اکنون تقریبا سه ماه است که هیچ افزایش قیمتی در لوازم خانگی به وجودنیامده و بازار لوازم خانگی دچار رکود سنگین و بازار بسیار کساد است.

,

وی خاطرنشان کرد: چنانچه دلار کاهش یپدا کند و کارخانه ها بتوانند مواد اولیه را ارزان خریداری کنند قیمت لوازم خانگی نیز کاهش پیدا می‌کند اما تا زمانی که این نوسانات ارز وجود داشته باشد و قیمت ارز به ثبات نرسد تاثیری در قیمت لوزام خانگی ندارد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه