اخبار داغ

گفت وگوی اختصاصی با رتبه 29 کنکور سراسری؛

توکل برخدا و اراده قوی رمز موفقیتم در کنکور بود/ روزی 7 ساعت مطالعه داشتم

توکل برخدا و اراده قوی رمز موفقیتم در کنکور بود/ روزی 7 ساعت مطالعه داشتم
رتبه 29 کنکور سراسری علوم انسانی گفت:‌ در طول دوران تحصیلی همواره با توکل بر خدا و اراده قوی که داشتم توانستم موفق باشم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، بالاخره استرس و هیجان کنکور و نتایج اولیه برای دانش آموزان و خانواده هایشان تمام شد. حالا هر کسی کارنامه کنکورش را در دست دارد و نتیجه زحمات و درس خواندن هایش را می بیند.

در شرایطی که خیلی از کنکوری ها تنها برای قبول شدن در آزمون و راهیابی به دانشگاه دولتی تلاش می کردند دسته دیگری هم بودند که هدف شان کسب رتبه ی دو و سه رقمی کنکور بود.

میلاد درازهی  یکی از جوانان موفق سیستان و بلوچستان است که ساکن شهرستان سراوان بخش بم پشت است.

وی در گفت وگوی تلفنی با خبرنگار عصرهامون افزود: توقع کسب رتبه بهتری از خود داشتم اما باز هم خدا را شاکر هستم که نتیجه زحمات خود و معلمانم کسب رتبه 29 در کنکور سراسری رشته علوم انسانی شد.

وی بیان کرد: از تابستان سال سوم دبیرستان به طور جدی شروع به برنامه ریزی و درس خواندن کردم در این زمینه در هیچ کلاس، دوره  وآزمون خاصی شرکت نکرده و تنها کتاب های درسی مدرسه را مطالعه کردم به گونه ای که به طور میانگین روزی هفت ساعت به غیر از روزهای پنجشنبه و جمعه که در این دو روز  با فضای مجازی و سایر رسانه ها سرگرم بودم، مطالعه داشتم.

درازهی ادامه داد: تمایل دارم در رشته آموزش مشاوره و راهنمایی کرمان و علوم اجتماعی بیرجند تحصیل و در پایان نیز در شهر و روستای خود خدمت کنم چرا که من و هم سن و سالانم رنج بسیاری از نبود معلم در مدارس شهرمان به دوش کشیدیم به گونه ای که تخصص معلم زبان ما رشته ریاضی بود.

وی رمز موفقیت خود را توکل بر خدا و عدم ناامیدی دانست و گفت: از معلمان و والدینم در راه این موفقیت سپاسگذارم معتقد هستم، امید داشتم که یک روستایی هم می تواند موفق باشد و رتبه برتری کسب کند که طبق خواسته ام پیروز شدم و به تمام داوطلبین کنکور توصیه می کنم با امید بر خدا و بدون استرس در این راه قدم بگذارند.

انتهای پیام/
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
, ،,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه