اخبار داغ

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان قم مطرح کرد؛

افزایش ۸ درصدی جابجایی بار درقم نسبت به سال گذشته

افزایش ۸ درصدی جابجایی بار درقم نسبت به سال گذشته
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم با اشاره به اینکه استفاده از اتوبوس برای مسافرت نسبت به سال گذشته 14درصد افزایش داشته است، گفت: در سال جاری با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی هشت درصد افزایش در جابه جایی بار در استان قم نسبت به سال گذشته انجام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید سالاری در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به خدمات حمل و نقل در استان، اظهار داشت: این معاونت در دو حوزه حمل و نقل کالا و یا بار  که درون شهری و بیرون شهری است و در  حوزه حمل و نقل مسافر فعالیت می کند.

وی ادامه داد:  جابه جایی بیرون شهری کالا توسط 41 شرکت باربری فعال در استان انجام می‌شود و سه هزار و 210 دستگاه خودرو به همراه چهار هزار و 734 راننده ناوگان حمل و نقل باری استان قم را تشکیل دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا, قم فردا,
,
,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم  با اشاره به اینکه  در سال جاری با وجود تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی هشت درصد افزایش در جابه جایی بار در استان قم نسبت به سال گذشته داشتیم، گفت:  34 شرکت فعال در زمینه حمل و نقل مسافر در استان به همراه هزار و 678 راننده فعال هستند.

وی اضافه کرد: 724 دستگاه خودرو اعم از اتوبوس، مینی بوس و خودروی سواری ناوگان حمل و نقل مسافربری استان قم را تشکیل می دهند.

,
,
,

سالاری بیان داشت: آمار جابه جایی مسافر در سال جاری از مبدا قم به سراسر کشور 678 هزار نفر است که رشد 11 درصدی را نسبت به سال گذشته در این بخش شاهد هستیم.

,

وی خاطرنشان کرد: در گذشته هر سال با توجه به افزایش استفاده از خودروهای شخصی در کشور، آمار مسافران کاسته می‌شد، اما در سال جاری این رقم رو به افزایش بوده است و استفاده از اتوبوس 14 درصد در استان قم افزایش پیدا کرد.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم ادامه داد: 141 شکایت در سال جاری در سامانه 3141 و یا خط 141 ثبت شد که به تمام این شکایت‌ها رسیدگی کردیم و بازخورد آن را به مردم اطلاع دادیم.

,

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم خاطرنشان کرد: در سال جاری در استان با 37 راننده متخلف در بحث کالا و 32 راننده متخلف در بحث حمل و نقل مسافر برخورد داشتیم و به تخلفات رانندگان استان قم به سرعت رسیدگی می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه