اخبار داغ

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان خب داد:

استارت جشنواره ورزشی غدیر ویژه بانوان در همدان

استارت جشنواره ورزشی غدیر ویژه بانوان در همدان
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان گفت: جشنواره ورزشی شهید علی خوش لفظ ویژه بانوان در ۵ رشته ورزشی به میزبانی همدان برگزار می شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد جعفری، مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار داشت : به مناسبت ایام غدیر برنامه های فرهنگی و ورزشی بی شماری در حال اجرا داریم که از همعه مهمتر می توان به جشنواره ورزشی غدیر ویژه شهید خوش لفظ اشاره کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی ادامه داد: این جشنواره ۲۲ تا ۲۹ مردادماه در همدان برگزار می شود ، این جشنواره در سالن ورزشی شهرک فرهنگیان افتتاح می شود و امیدواریم شاهد حضور چشمگیر بانوان باشیم .

,

جعفری بیان کرد: هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را شور و نشاط در بین خانواده ها عنوان کرد و گفت: بانوان رکن اساسی هر خانواده هستند و زمانی که با نشاط باشند شور و نشاط نیز به خانواده برمی گردد و افراد خانواده کمتر دچار آسیب های اجتماعی می شوند و دومین اصل بحث استعدادیابی بسیجیان نونهال و جوان است .

,

وی با اشاره به حضور پر رنگ بسیجیان در این جشنواره گفت: باید از سنین پایین والدین درشناخت استعدادهای فرزندانشان کوشا باشند تا بتوانیم جامعه ای پویا و در حال رشد داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه