اخبار داغ

مدیر مخابرات منطقه کردستان در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

دکل‌های مخابراتی هیچ ضرری برای سلامتی مردم ندارند/ درآمدهای قبوض تلفن صرف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی می شود

دکل‌های مخابراتی هیچ ضرری برای سلامتی مردم ندارند/ درآمدهای قبوض تلفن صرف توسعه زیرساخت‌های مخابراتی می شود
مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه دکل های مخابراتی هیچ ضرری برای سلامتی مردم ندارند، ادامه داد: در کشورهای غربی چیزی به نام دکل وجود ندارد و سیستم های مخابراتی را مستقیماً بر روی ساختمانها و برجهای بلند نصب می کنند تا به واسطه وجود دکل چهره شهره به لحاظ زیباسازی زشت نشود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، آزاد حکمت پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان کردستان عنوان کرد: مدیران باید خود را در معرض رسانه ها قرار دهند و از نقد و نقادی واهمه ای نداشته باشند. وی افزود: مجموعه دست اندکاران مخابرات کردستان باید تلاش کنند روابط موثری با رسانه ها داشته باشند چرا که در بسیاری از مواقع مطالبی که در رسانه ها مطرح شده برای مخابرات کارساز و راهگشا بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی،,

 

,

وی افزود: مخابرات کردستان با کمبود منابع مالی مواجه است و علی رغم تمامی کمبودها سعی کرده است خدمات رسانی را کاهش ندهد.

,

 

,

حکمت با اشاره به اینکه مخابرات کردستان در راستای توسعه و به روزکردن تلفن‌های ثابت  قدم های موثری برداشته است، ادامه داد: تقریباً در حال حاضر اکثر نقاط شهری در بحث تلفن ثابت به روز است.

,

 

,

وی با بیان اینکه زیرساخت های شبکه در نقاط جدید بر اساس فیبرنوری انجام می‌شود، گفت: سرعت و ظرفیت از ویژگی های این زیرساخت است. وی افزود: ذائقه مردم تغییر کرده و همه درصدد هستند به صورت لحظه ای اخبار را دریافت و ارتباط برقرار کنند، بنابراین سرعت انتقال بسیار مهم خواهد بود و باید زیرساخت های شبکه بر اساس فیبر نوری باشد.

,

 

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه تلاش مخابرات کردستان در وهله اول تهیه زیرساخت است، گفت: در تمام شهرهای کردستان اینترنت همراه به صورت تری جی و فور جی ارائه می شود و حدود 17 روستا نیز اینترنت تری جی و چهار روستا هم اینترنت فور جی دارند.

,

 

,

وی ادامه داد: در 791 روستای کردستان حداقل اینترنت همراه اول یعنی دو و دو و نیم جی را دارا هستند.

,

 

,

حکمت با بیان اینکه مخابرات منطقه کردستان قدم های خوبی در بحث افزایش سرعت و کیفیت دیتا برداشته است، عنوان کرد: تجهیزات منسوبه adsl در سطح استان از سال 92 تاکنون سه برابر شده است.

, adsl,

 

,

وی همچنین از سرویس جدید vdsl برای مشتریانی که از زیرساخت مسی استفاده می کنند نام برد و عنوان کرد: سرعت انتقال در این سرویس چند برابرadsl  است.

, vdsl, adsl,

 

,

حکمت گفت: در حال حاضر 480 روستای کردستان اینترنت adsl دارند و تقریبا 19 هزار مشترک روستایی از این سرویس استفاده می کنند.

, adsl,

 

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان حجم مصرفی اینترنت را در استان کردستان روزانه 50 ترابایت عنوان کرد و افزود: این مقدار نشان از تمایل مردم برای استفاده از اینترنت و همچنین کیفیت اینترنت ارائه شده در منطقه کردستان دارد.

,

 

,

وی ضریب نفوذ اینترنت موبایل در استان کردستان را 114 درصد عنوان کرد و افزود: یک میلیون و 861 هزار مشترک موبایل از اینترنت همراه استفاده می کنند و این مقدار از جمعیت استان هم بیشتر است.

,

 

,

حکمت با بیان اینکه دکل های مخابراتی هیچ ضرری برای سلامتی مردم ندارند، ادامه داد: در کشورهای غربی چیزی به نام دکل وجود ندارد و سیستم های مخابراتی را مستقیماً بر روی ساختمانها و برجهای بلند نصب می کنند تا به واسطه وجود دکل چهره شهره به لحاظ زیباسازی زشت نشود.

,

 

,

مدیر مخابرات منطقه کردستان خدمات این شرکت را بر پایه تکنولوژی عنوان کرد و گفت: در مخابرات تکنولوژی حرف اول را می زند و این تکنولوژی حداقل هر دو سال یکبار باید تغییر کند بنابراین خدمات مخابرات باید به روز باشد و این وظیفه ما را سنگین می کند.

,

 

,

حکمت حذف قبوض کاغذی را از کارهای مهم مخابرات عنوان کرد و افزود: درآمدهای حاصله از قبوض تلفن صرف زیرساختهای مخابراتی کردستان می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه