اخبار داغ

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد:

خالی شدن حساب 10 نفر از شهروندان اسدآبادی در پی دریافت پیامک جعلی

خالی شدن حساب 10 نفر از شهروندان اسدآبادی در پی دریافت پیامک جعلی
دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در چند وقت گذشته ۱۰ نفر از شهروندان اسدآبادی که بعضا از افراد باسواد و حتی کارمند هستند، مبلغ ۵ الی ۲۰ میلیون تومان از حسابشان خالی شده است، گفت: این امر در پی دریافت پیامکهای با عنوان ” شما برنده کمک هزینه کربلا شده اید و با این شماره تماس بگیرید ” بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا سلطانی‌متهور در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به افزایش کلاهبرداری پیامکی در طی چندروز گذشته در اسدآباد، اظهار کرد: از سالهای اخیر به خصوص سال ۹۰ کلاهبرداری های پیامکی در کشور روبه افزایش است و به عنوان یکی از جرائمی است که امروز در دستگاه قضا مطرح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی گفت: امسال یکی از جرائم که از طریق فضای مجازی و یا از طریق ارسال پیامک صورت گرفته، پیامک های جعلی با متنی بسیار جذاب و اغوا کننده است که مبالغی را از حساب شهروندان اسدآبادی کلاهبرداری کردند.

,

دادستان عمومی انقلاب شهرستان اسدآباد با بیان اینکه در طی چند وقت گذشته ۱۰ نفر از شهروندان اسدآبادی که گاها از افراد باسواد و حتی کارمند هستند، مبلغ ۵ الی ۲۰ میلیون تومان از حسابشان خالی شده است، گفت: این امر در پی دریافت پیامکهای با عنوان ” شما برنده کمک هزینه کربلا شده اید و با این شماره تماس بگیرید ” بوده است.

,

وی خاطرنشان کرد: ما موفق شدیم که بسیاری از مبالغ را از طریق بانک برگردانیم اما مردم باید خود بیشتر هوشیار باشند و گول برنده شدن و جایزه بردن ها را نخورند و نهایتا” در پاسخ به این پیامکها یک شمار حساب ارسال کنند.

,

سلطانی متهور با بیان اینکه این شیوه از کلاهبرداری رو به افزایش است، به شهروندان تأکید کرد که به هیچ عنوان به این گونه پیامک ها یا تماس ها اعتنایی نکنند و قطعاً این پیامک ها و تماس ها دامی برای کلاهبرداری و تخلیه حساب بانکی آنان است.

,

وی در پایان تاکید کرد: مردم آگاهی و اشرافیت خود را در این زمینه بالا ببرند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه