اخبار داغ

مدیر کل ثبت احوال استان سمنان:

82 درصد از واجدین شرایط برای صدرو کارت هوشمند ملی درخواست دادند

82 درصد از واجدین شرایط برای صدرو کارت هوشمند ملی درخواست دادند
مدیر کل ثبت احوال استان سمنان از درخواست 82 درصدی واجدین شرایط استان برای صدرو کارت هوشمند ملی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس قندالی مدیر کل ثبت احوال استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت، با بیان اینکه حدود 543 هزار نفر در استان واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی می باشند، گفت: از میان 443 هزار نفر درخواست کارت هوشمند داده اند که 82 درصد واجدین شرایط را شامل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از درخواست کنندگان، کارت هوشمند ملی خود را تحویل گرفته اند، تصریح کرد: آن عده ای که هنوز درخواست کارت هوشمند نداده اند سریعتر اقدام کنند چرا که کارت ملی قدیمی هیچ اعتباری ندارد و افرادی که کارت هوشمند نداشته باشند خدمات بانکی به آنها ارائه نمی شود.

,

مدیر کل ثبت احوال استان سمنان با اشاره به اینکه در چهارماهه نخست سال 98 در مجموع 12 هزار و 217 درخواست کارت هوشمند ملی دریافت کردیم، اظهار کرد: با توجه به ظرفیتی که داریم، پیش بینی می شد 112 هزار درخواست کارت هوشمند ملی را در سطح استان داشته باشیم ولی تنها 11 درصد درخواست داده اند.

,

قندالی تاکید کرد: ماهیانه ظرفیت این را داریم تا 40 هزار درخواست کارت هوشمند ملی را پذیرش نماییم ولی تنها 5 هزار نفر درخواست دریافت کردیم.

,

وی همچنین به وقایع حیاتی مردم استان سمنان در چهار ماهه نخست سال جاری اشاره و بیان کرد: 2 هزار و 779 ولادت و یک هزار و 197 مورد وفات در استان به ثبت رسیده است.

,

مدیر کل ثبت احوال استان سمنان با بیان اینکه امید به زندگی در مردم استان نسبت به گذشته افزایش یافته است، افزود: امید به زندگی بانوان نسبت به مردان بیشتر است.

,

قندالی خاطر نشان کرد: مرگ و میر کودکان زیر یک سال در استان ما بسیار کاهش یافته چون شاخص های بهداشتی ما بسیار رشد داشته است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه