اخبار داغ

آخرین خبر آذری جهرمی از ماهواره ناهید ۱

آخرین خبر آذری جهرمی از ماهواره ناهید ۱
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحویل ماهواره ناهید ۱ به وزارت دفاع، به منظور آماده سازی برای پرتاب به مدار زمین خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدجواد آذری جهرمی ظهر سه شنبه در جریان افتتاح پروژه‌های زیرساختی مخابراتی و ارتباطی ساوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی مقرر است ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» در ۲۵۰ کیلومتری زمین قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: این ماهواره مخابراتی نیز، ابعاد دیگری از ظرفیت و توانمندی کشور را در این عرصه نشان می‌دهد، چراکه از سوی مهندسان بومی مورد آزمایش قرار خواهد گرفت.
,
 
,
آذری جهرمی توضیح داد: ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» نخستین ماهواره دارای سلول‌های خورشیدی متحرک کشور است که در مدت استقرار خود در فضا این سلول‌های خورشیدی فعال و دارای حرکت خواهند بود.
,
 
,
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: در حال حاضر بررسی‌های نهایی در رابطه با ماهواره مخابراتی «ناهید ۱» انجام شده و آماده پرتاب به مدار زمین است که به همین منظور، طی روز‌های آینده به وزارت دفاع تحویل داده خواهد شد.
,
 
,
آذری جهرمی در بخش دیگر سخنان خود، به اجرای طرح «نوآفرین» در راستای اشتغالزایی توسط وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات اشاره و عنوان کرد: تاکنون بیش از ۱۳۰۰ مجموعه شرکت‌های رشد یافته، سرمایه‌گذار و نیز علاقمندان به حوزه کارآفرینی در طرح نوآفرین وزارت ارتباطات شرکت کرده اند و روند خوبی در این زمینه در حال طی شدن است.
,
 
,
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ابراز داشت: در همین رابطه برنامه‌های اشتغال وزارتخانه به زودی اعلام خواهد شد و پیش بینی می‌شود بتوانیم ایجاد ۶۸ هزار شغل را تا پایان سال جاری محقق سازیم.
,
 
,
گفتنی است آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در ادامه سفر یک روزه خود به استان مرکزی، در شهرستان‌های تفرش و اراک نیز حضور می‌یابد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه