اخبار داغ

امام‌جمعه شاندیز:

بسیج سازندگی بستر انتقال روحیه ایثار به نسل جوان است

بسیج سازندگی بستر انتقال روحیه ایثار به نسل جوان است
حجت‌الاسلام علی بهمنی با بیان اینکه روحیه جهادی نباشد، جامعه ساخته نمی‌شود، گفت: بسیج سازندگی بستر بسیار خوبی برای انتقال روحیه جهاد و ایثار به نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی بهمنی، امام‌جمعه شاندیز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح توس با تقدیر از اقدامات جهادگران بسیجی در بسیج سازندگی اظهار کرد: با توجه به اینکه نوع زندگی مقام معظم رهبری از دوران کودکی در یک خانواده روحانی و طلبگی شروع و هم‌اکنون همان سبک و سیاق و زندگی ساده ادامه دارد از این رو مقام معظم رهبری در گفتار و عمل نشان داده‌اند که هم درد مستضعفین هستند و چون در عمل ایشان زندگی ساده‌ای دارند درد ضعفا را بهتر درک می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

روحیه جهادی نباشد، جامعه ساخته نمی‌شود

, روحیه جهادی نباشد، جامعه ساخته نمی‌شود,

وی با اشاره به اینکه روحیه برادری و توجه به ضعفای جامعه موردتوجه مقام معظم رهبری است، گفت: تا زمانی که روحیه ایثار در افراد جامعه وجود نداشته باشد، آن جامعه ساخته نخواهد شد از این رو باید تمام متولیان امر بکوشند روحیه ایثار در جامعه احیا و به نسل جوان منتقل شود.

,

بسیج سازندگی بستر خوبی برای انتقال روحیه جهاد و ایثار به نسل جوان است

, بسیج سازندگی بستر خوبی برای انتقال روحیه جهاد و ایثار به نسل جوان است,

امام جمعه شاندیز خاطر نشان کرد: بسیج سازندگی بستر بسیار خوبی برای انتقال روحیه جهاد و ایثار به نسل جوان است و با نگاهی به تاریخ انقلاب، درمیابیم که هر جا روحیه جهادی و احساس برادری وجود داشت، در آنجا پیروز شدیم و هرگاه افرادی روی کار آمدند که سبک زندگی آن‌ها متمول و روحیه برادری در آن‌ها وجود نداشت، اقتصاد و جامعه ما نیز با مشکل مواجه شد.

,

حجت‌الاسلام بهمنی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند کشور با روحیه جهادی ساخته می‌شود، افزود: این درسی است برای مسئولان امروز که این روحیه را تا زمانی که تقویت نکنند و افرادی که در مصدر قدرت هستند این روحیه را نداشته باشند کشور ساخته نخواهد شد.

,

وی عنوان کرد: به همین دلیل مقام معظم رهبری توجه به ضعفای جامعه و تقویت روحیه جهادی در مسئولان تاکید دارند تا آن ها فراموش نکنند رسالت اصلی‌شان توجه و خدمت به مردم است.

,

امام جمعه شاندیز با تاکید بر اینکه افرادی که در مصدر جامعه قرار می‌گیرند باید مانند شهید رجائی از جنس مردم باشند تا این وحدت مردم زمینه رشد جامعه را فراهم آورد گفت: در هر زمانی که بسیج سازندگی به مشکلات کشور ورود پیدا کرد، معجزه آفریدند.

,

حضور جهادگران بسیجی در مناطق سیل زده باعث دل گرمی مردم شد

, حضور جهادگران بسیجی در مناطق سیل زده باعث دل گرمی مردم شد,

حجت‌الاسلام بهمنی تصریح کرد: سیلی که نوروز امسال چندین استان کشور را درگیر خودش کرد؛ با ورود بسیج سازندگی به عرصه خدمت رسانی، شاهد رفع سریع مشکلات مردم سیل زده بودیم و حضور این جهادگرانی بسیجی در مناطق سیل زده باعث دل گرمی و اعتماد افراد به نظام شد زیرا مردم دیدند که نظام جمهوری اسلامی هنوز آن‌ها را فراموش نکرده است.

,

وی ادامه داد: در سالیان گذشته شاهد بلایای طبیعی همچون سیل در کشورهای متمدن و ثروتمندی مانند آمریکا نیز بودیم، اما بعد از گذشت چندین سال هنوز مردم آن منطقه نتوانسته اند به شرایط عادی زندگی خود بازگردند.

,

بسیج سازندگی و روحیه جهادی در ابتدای امسال کشور را از بحران خارج کرد

, بسیج سازندگی و روحیه جهادی در ابتدای امسال کشور را از بحران خارج کرد,

امام جمعه شاندیز با بیان اینکه بسیج سازندگی و روحیه جهادی در ابتدای امسال کشور را از بحران خارج کرد، تصریح کرد: این نشان می‌دهند که اگر در کشوری روحیه جهاد و از خودگذشتگی وجود داشته باشد در لحظات سخت هیمن روحیه کارگشا خواهد بود لذا این اصلی است که باید از فرمایش های آقا درس بگیریم و روحیه مردم را به این سمت جهت دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه