اخبار داغ

مدیر پروژه خط 2 قطارِ شهری تبریز مطرح کرد:

اتمام پروژه پیش از موعد به شرط انجام تعهدات دولت و شهرداری تبریز

اتمام پروژه پیش از موعد به شرط انجام تعهدات دولت و شهرداری تبریز
مدیر پروژه‌ی خط 2 قطار شهری تبریز اظهار داشت: در صورت عمل به تعهدات از طرف دولت و شهرداری، می توان زودتر پروژه را به سرانجام رساند. او می افزاید: برای تسریع در روند حفاری در شرق تبریز نیز دستگاه تی بی ام شروع به حفاری کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، خط 2 قطار شهری تبریز، طولانی ترین خظ قطار شهری این کلانشهر است. از شرق تا غرب تبریز را بهم متصل میکند و بیست ایستگاه برای این خط پیش بینی شده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیای سپاه به عنوان پیمانکار پروژه، از 4 سال پیش فعالیت حفاری و تونل زنی و ایجاد ایستگاه ها را شروع کرده است.

,

آنگونه که محمد اشجع مدیر پروژه می گوید، تبریز 4 خط شهری دارد که طولانی ترین خط شهری مربوط به خط 2 است. از سمت غرب تبریز، 5 ایستگاه آماده شده و علی رغم بدقولی دولت و شهرداری، پروژه روند مناسبی دارد. 

,

اشجع معتقد است: در صورت عمل به تعهدات از طرف دولت و شهرداری، می توان زودتر پروژه را به سرانجام رساند. او می افزاید: برای تسریع در روند حفاری در شرق تبریز نیز دستگاه تی بی ام شروع به حفاری کرده است. 

,

وی درباره روند حفاری می گوید: روزانه میانگین 17 متر حفاری داریم که برای هر کلیومتر بالغ بر 40 میلیارد تومان هزینه می شود. 

,

, ,

مدیر پروژه خط دو قطار شهری تبریز درباره رعایت حال مردم نیز می گوید: ما در جاهایی که حفاری ها و ایستگاه ها نزدیک منازل مردم باشد، دستگاه کار می گذاریم که حتی یک سانت نیز خانه ها ی مردم نشست نداشته باشد. از این بابت خودمان را متعهد می دانیم. 

,

فرمانده سپاه عاشورا امروز قبل از ظهر به مدت سه ساعت از این پروژه بازدید بعمل آورد. سر فصل صحبت های مدیران پروژه، گلایه از تعهدات انجام نشده دولت و شهرداری است. 

,

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت پروژه به مدیران و دست اندرکاران می گوید: کار شما خیلی حساس است و قرارگاه خاتم با وجود اینکه پشتیبانی لازم تاکنون انجام نگرفته اما با روحیه جهادی، این پروژه را پیش می برد. 

,

سردار عابدین خرّم تاکید دارد که نباید پروژه قطار شهری تبریز از سایر کلانشهرها عقب بیفتد.

,

اشجع مدیر پروژه نیز تاکید می‌کند: اگر پشتیبانی لازم انجام گیرد تا 1400 می توانیم بخش اعظمی از پروژه را به اتمام برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه