اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی:

گروه‌های جهادی، ظرفیتی مهم در ارائه مدیریت انقلابی/ مطالبه‌گری، شاخصه اصلی در حل مشکلات مردم

گروه‌های جهادی، ظرفیتی مهم در ارائه مدیریت انقلابی/ مطالبه‌گری، شاخصه اصلی در حل مشکلات مردم
اسکندری گفت:شاخصه اصلی گروه‌های جهادی ایجاد روحیه مطالبه گری است. طیف‌های مختلف دانشجویی نیز در این گروه‌ها حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسکندری رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا در گفت‌وگو با خبرنگار آناج، با اشاره به اجتماع عظیم گروه‌های جهادی سراسر کشور  اظهار داشت: این اجتماع سراسری چهارشنبه در حرم شاه عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی گفت: اخیرا تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی به دیدار رهبر انقلاب رفته و گزارشی از اقدامات خود را خدمت معظم له بیان داشتند. رهبر انقلاب نیز با استقبال و تاکید بر حضور مستمر این جهادگران، پیامی را مرقوم داشته اند که در اجتماع سراسری جهادگران قرائت خواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا افزود: پیام رهبر انقلاب نقطه عطفی برای بسیج سازندگی خواهد بود چراکه کارهای جهادی به همراه مطالبه‌گری در عرصه های مختلف همراه خواهد بود. 

,

وی با اشاره به تقسیم بندی جهادگران خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی فعال به 2 قسمت اصلی تقسیم می شوند، جهادگران جغرافیا محور که قبلا هدف را انتخاب کرده و به مدت 3الی5 سال در محل مورد نظر مستقر می شوند و تمامی مشکلات عمرانی و اقتصادی منطقه را رصد کرده و طی این مدت به برطرف کردن آن‌ها مشغول می شوند.

,

اسکندری ادامه داد: بخش دیگری از گروه‌های جهادی، محله محور و خدمات رسان می باشند. به طوریکه این افراد در گروههای 5نفره تقسیم بندی شده و با همکاری با مسئولین پایگاه و مساجد، مشکلات محله را حل می کنند. خوشبختانه استقبال مناسبی هم از این طرح به عمل آمده و تمامی پایگاه‌های بسیج  در این مورد فعال هستند.

,

وی تاکید کرد: نکته مهمی که در این باید در نظر گرفت، اهمیت همراهی و همکاری مردم با گروه‌های جهادی است، مردم در تمامی کارها باید همراه باشند تا حمایت و همکاری مردم نباشد، اثرگذاری جهادگران به طور کامل محقق نخواهد شد.

,

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا بیان داشت: شاخصه اصلی گروه‌های جهادی ایجاد روحیه مطالبه گری است. طیف‌های مختلف دانشجویی که  در این گروهها حضور دارند علاوه بر اقدامات عمرانی، از مسئولین دستگاه‌های مختلف نیز مطالبه گری را انجام می دهند. ظرفیت عظیمی ایجاد شده تا بتوانیم مدیریت انقلابی را در اداره امور کشور به نمایش بگذاریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه