اخبار داغ

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل:

95 درصد فعالیت های بهزیستی استان اردبیل سمن ها اجرایی می کنند

95 درصد فعالیت های بهزیستی استان اردبیل سمن ها اجرایی می کنند
مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: حدود ۹۵ درصد از فعالیت‌های مجموعه بهزیستی استان اردبیل با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد اجرایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبلان‌ما،بهزاد ستاری عصر امروز در دیدار با فعالان تشکل‌های مردم نهاد استان اردبیل اظهار داشت: 95 درصد از فعالیت های  سازمان بهزیستی  توسط تشکل های مردم نهاد اجرای می شود .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: اعتماد مردم به تشکل های مردم نهاد بیشتر بوده و نتیجه فعالیت هایی که تشکل های مردم نهاد انجام می دهند به مراتب موثر تر می باشد.

,

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت:: شبکه‌سازی تخصصی سازمان‌های مردم‌نهاد در استان اردبیل می تواند برای انجام امورات خیریه موثر باشد.

,

رضوان باقلاچی کارشناس حوزه اجتماعی استانداری اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت های تشکل های مردم نهاد در خصوص جمع آوری کمک به سیل زدگان ، فعالیت های این تشکل ها را تاثیر گذار دانست.

,

وی بیان کرد: دولت به تنهایی نمی تواند برنامه های خود را عملیاتی کند و تشکل های مردم نهاد با یاری به دولت توانسته اند در پیشبرد اهداف همکاری موثری داشته باشند.

,

در این جلسه که جمعی از فعالان تشکل های مردم نهاد در حوزه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی ، نیکوکاری ، سلامت ، اعتیاد و محیط زیست حضور داشتند از نمایندگان این تشکل ها تجلیل شد.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه