اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در لرستان مطرح کرد

بسیج سازندگی اساسی‌ترین دستاورد انقلاب/ اردوهای جهادی حرکتی عظیم برای محرومیت‌زدایی

بسیج سازندگی اساسی‌ترین دستاورد انقلاب/ اردوهای جهادی حرکتی عظیم برای محرومیت‌زدایی
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: بسیج سازندگی ضمن فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، درهدایت و پشتیبانی از حرکت عظیم اردوهای جهادی در مناطق روستایی و محروم نقش آفرین بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله سید احمد میرعمادی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک در رابطه با نقش مهم جهادگران بسیجی در پیشرفت و ترقی کشور اظهار داشت: باتوجه به اینکه به دنبال تمدن سازی و معرفی انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی کارآمد در دنیا هستیم تلاش خالصانه گروه‌های جهادی بسیج می‌تواند در آینده درخشان و کارآمدی نظام اسلامی تأثیرگذار باشد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

وی افزود: اگر همت تلاشگران جهادی بسیج نبود گرفتاری‌های سیل تا مدت‌ها باقی می‌ماند؛ امروز بعد از گذشت پنج ماه از سیل شاهد خدمت‌رسانی بسیجیان در مناطق سیل‌زده هستیم.

,


نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به خدمات ارزشمند 40 سال بسیج تصریح کرد: بسیج سازندگی اساسی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی بوده چراکه بسیج خود مولود انقلاب اسلامی است و این نهاد به مثابه وزارت جهاد سازندگی سابق در عرصه‌های محرومیت‌زدایی در کشور نقش آفرینی کرده است.
 

,
,
,

وی خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی با خدمات خالصانه و شایسته در عرصه‌های گوناگون در جهت محرومیت‌زدایی و ساخت ویرانی‌های حاصل از جنگ نقشی اساسی داشته و کارهای ارزشمندی انجام داده است.
 

,
,

میرعمادی گفت: بسیج سازندگی ضمن فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی، در هدایت و پشتیبانی از حرکت عظیم اردوهای جهادی در مناطق روستایی و محروم نقش آفرین بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه