اخبار داغ

امام جمعه نکا:

جهادگران بسیجی از برکات انقلاب اسلامی هستند/ بسیج بهترین تشکیلات بکارگیری نسل جوان در گام دوم انقلاب

جهادگران بسیجی از برکات انقلاب اسلامی هستند/ بسیج بهترین تشکیلات بکارگیری نسل جوان در گام دوم انقلاب
امام جمعه نکا بسیج و جهادگران بسیجی را از برکات انقلاب اسلامی خواند و گفت: براساس بیانیه گام دوم انقلاب مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به روشن بودن نقش مثبت بسیج در زمینه‌های گوناگون برای همه، اظهار کرد: ازجمله در زمینه سازندگی و همین جریانات سیل آخر سال 97 و اوایل سال 98 حضور بسیجیان و گروه‌های جهادی در امداد و کمک‌رسانی به سیل‌زدگان با کمک‌های فوری و کوتاه مدت بسیار چشمگیر بوده است.

وی افزود: حضور سپاه و بسیج در اقصی نقاط بسیار پر رنگ بود و اعتمادی که مردم به این نهاد دارند براساس باورهای دینی و انقلابی و تجربه این چهار دهه در رابطه با بسیج بوده و با خدمات صورت گرفته از سوی بسیج، مردم به این نهاد اعتماد کرده، کمک‌های خود را به این نهاد داده و از آن حمایت می‌کنند.
 
* اشتیاق مردم و مسئولان در سپردن پروژه‌ها به بسیج
امام جمعه نکا بسیج را در عمل بسیار اثرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: انصافاً بسیج بسیار تاثیرگذار است و بعد از جریان سیل نیز وارد سازندگی و خدمت‌رسانی میان‌مدت و بلندمدت بخصوص در خانه‌سازی شده که در بعضی از پروژه‌ها امروز نیز در بسیاری از مناطق مردم و حتی مسئولان دوست دارند که خیلی از پروژه‌ها را بسیج سازندگی قبول کند.

این مسئول اضافه کرد:  چراکه بسیج تعهد بیشتری دارد و خیلی در بند دریافت پول دریافت و زمان دریافت آن نبوده و به موقع کار خود را درست انحام می‌دهد بنابراین همه خدمات بسیج را قبول دارند و نقش بسیج در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی، امنیتی، بهداشت و درمان، مسائل اجتماعی، فرهنگی و ازجمله در سازندگی بسیار موثر و روشن است.
 
* توجه بیشتر مردم به بسیج
وی بسیج و گروه‌های جهادی بسیج را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم باید اقبال خود نسبت به بسیج را بیشتر و بهتر کنند به‌خصوص حضور نسل جوان نیز باید هم از نظر کمی و هم کیفی در بسیج بیش از پیش باشد.

محمدی لائینی تصریح کرد: براساس بیانیه گام دوم نیز مسئولیت‌ها بیشتر متوجه نسل جوان است و نسل جوان نیز باید در بستر یک تشکیلاتی به کار گرفته شود که بهترین تشکیلات همین بسیج است.

وی افزود: بنابراین یکی از کانال‌هایی که جوانان می‌توانند از طریق آن به عرصه‌های سازندگی و خدمت‌رسانی وارد شوند تشکیلات بسیج است تا جوانان با ورود به بسیج بتوانند در این حوزه‌های گوناگون گام دوم انقلاب برای خدمت به مردم و انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی نقشی بهتر از گام اول ایفا کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ ,
,
,
,
, * اشتیاق مردم و مسئولان در سپردن پروژه‌ها به بسیج,
,
,
,
,
, * توجه بیشتر مردم به بسیج,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه