اخبار داغ

خدمت رسانی ۴۵۰۰ نفر در اردوهای جهادی بسیجی تابستان استان بوشهر

خدمت رسانی ۴۵۰۰ نفر در اردوهای جهادی بسیجی تابستان استان بوشهر
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر از خدمت رسانی بیش از چهار هزار و ۵۰۰ نفر در اردوهای جهادی تابستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و … خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ذوالفقار عباسی‌فر رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس با اشاره به برگزاری تجمع جهادگران بسیج در حرم امامزاده شاه عبدالعظیم در تهران گفت: پس از دیدار جمعی از جهادگران با رهبر معظم انقلاب در چند وقت گذشته، ایشان پیامی مهم با عنوان جوانان عزیز گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی را صادر کردند که مقرر است در اجتماع بزرگ جهادگران قرائت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس , سپاس ,
 
,
وی گفت: در این همایش سخنرانان کشوری و لشکری و برخی از جهادگران به سخنرانی خواهند پرداخت و این پیام مهم مبنای جدید حرکت گروه های جهادی قرار خواهد گرفت.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: این مراسم روز چهارشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۵ در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار خواهد شد که بعلت طولانی بودن مسافت راه از استان بوشهر هیچ گونه نیرویی اعزام نخواهد شد.
,
 
,
وی با بیان اینکه منویات حضرت امام خامنه‌ای در چندین نوبت به فعالیت های گروه های جهادی بسیج سازندگی مورد تفقد قرار داده اند؛ افزود: حضرت آقا از تعابیری چون تصویر واقعی کشور و مژده آینده بهتر استفاده نموده اند و در بیانیه گام دوم انقلاب صف طولانی برای حضور در این اردوها را از دستاوردهای انقلاب معرفی کردند.
,
 
,
, ,
 
,
عباسی در ادامه از برگزاری اردوهای جهادی و ادامه آن تا پایان تابستان خبر داد و بیان کرد: بیش از ۱۰۰ گروه جهادی استان بوشهر به مناطق محروم و کم برخوردار استان بوشهر و دیگر استان‌های کشور اعزام شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان بوشهر خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۵۰۰ نفر در اردوهای جهادی تابستان در حوزه‌های عمرانی، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، کشاورزی و … ارائه خدمات می‌کنند.
,
 
,
وی خواستار برجسته کردن اقدامات گروه‌های جهادی برای ترغیب مردم به سمت این اردوها شد و افزود: فلسفه کار اردوهای جهادی خودجوش بودن است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه