اخبار داغ

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان خبر داد؛

اعزام ۱۸۰ نفر ازدانشجویان هرمزگانی به دوره خط امام (ره) استانی در مشهد مقدس

اعزام ۱۸۰ نفر ازدانشجویان هرمزگانی به دوره خط امام (ره) استانی در مشهد مقدس
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان از برگزاری دوره خط امام (ره) استانی ویژه دانشجویان در مشهد مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عارف رئوفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز از برگزاری دوره خط امام (ره) استانی ویژه دانشجویان در مشهد مقدس خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عارف رئوفی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار , هرمز,  از برگزاری دوره خط امام (ره) استانی ویژه دانشجویان در مشهد مقدس خبر داد.,

رئوفی هدف از برگزاری دوره استانی خط امام (ره) را آموزش مبانی اندیشه ای و همچنین پرداخت به آموزش گفتمان سازی و مطالبه گری علمی و تخصصی مبتنی بر رویکرد حل مسأله خواند و گفت:برای اولین بار است که دوره خط امام (ره )استان هرمزگان در بهترین بازه زمانی یعنی در دهه ولایت در مشهد مقدس برگزار می شود.

,

  وی با اشاره به تفاوت این دوره با دوره های خط امام (ره) سالهای گذشته یادآور شد: در دوره سال جاری سعی شده به وسیله تفویض اختیار به کار گروه های دانشجویی شکل آموزش دوره را متفاوت تر از دوره های قبل خط امام(ره) چه در استان هرمزگان و چه در سایر استان ها برگزار کنیم و شکل جدیدی به این برنامه دهیم  و فضا را از شکل استاد محور به شکل دانشجو محور در قالب هسته های دانشجویی تبدیل کنیم.

,

 

,

, ,

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی هرمزگان در ادامه تصریح کرد: طرح جدیدی را برنامه ریزی کرده ایم که دانشجویان در قالب گروههای تخصصی پنج نفره و به کمک همیاران خود بتوانند محیط مطالعاتی و رقابتی را در این دوره تجربه کنند؛ نحوه آموزش دوره مکتوب شده و انشاالله  با ارائه آن به سازمان  بسیج دانشجویی کشور استان های دیگر هم بتوانند از آن استفاده کنند.
رئوفی محتوای آموزشی دوره خط امام(ره) را مهم و حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: رویکرد آموزشی در این دوره در شکل و قالب جدید آموزشی پیاده سازی شده و محتوای آموزشی دوره خط امام (ره) منابعی نظیر: کتاب  طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن، جدال دو اسلام و انسان ۲۵۰ بوده که در کنار آن تکنیک ها و نکات در حوزه گفتمان سازی و مطالبه گری مبتنی با رویکرد حل مسئله و موضوعاتی نظیر جنگ اقتصادی را هم ارائه خواهیم کرد.

,
,

 

,

, ,

مسئول بسیج دانشجویی هرمزگان یاد آور شد: دوره خط امام (ره) به یک هفته دوره غیر حضوری و یک هفته دوره حضوری تبدیل شده لکن در دوره غیر حضوری مبنای کار را مطالعه منابع اختصاص داده شده در این دوره دانشجویان تحلیل خود را از منابع  موجود با ارائه نشریه در قالبی مشخص و ارائه سایر کارخواست ها درخواست شده به همیاران خود تحویل دهند.
رئوفی در پایان خاطر نشان کرد: سعی کردیم فضایی را فراهم سازیم که تک تک دانشجویان با قرار گرفتن در تریبون مولفه های فن بیان،سخنوری و مطالبه گری تخصصی را فرا بگیرند و شیوه برگزاری دوره به صورت رقابت بین گروه ها برگزار خواهد شد و در پایان دوره به گروه های برتر جوایز نفیسی ارائه می شود.

,
,

انتهای پیام/

,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه