اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی لرستان:

28 هزار نفر به اردوی جهادی اعزام می‌شوند/ خدمت‌رسانی 600 گروه جهادی بسیجی در مناطق سیل‌زده لرستان

28 هزار نفر به اردوی جهادی اعزام می‌شوند/ خدمت‌رسانی 600 گروه جهادی بسیجی در مناطق سیل‌زده لرستان
مسئول بسیج سازندگی استان لرستان با بیان اینکه 28 هزار نفر به اردوی جهادی در مناطق محروم استان اعزام می‌شوند گفت: 600 گروه جهادی بسیجی در مناطق سیل‌زده لرستان خدمت‌رسانی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: 17 اردیبهشت ماه سال 79 به فرمان حضرت آقا خدمات رسانی به مناطق محروم کشور به بسیج سازندگی محول شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: بسیج سازندگی در جهت پُر کردن خلعی که در راستای خدمات رسانی در مناطق محروم ایجاد شده بود تشکیل شد که تاکنون اقدامات قابل توجهی در مناطق محروم انجام و محرومیت‌زدایی صورت گرفته است.

,

 

,

مسئول بسیج سازندگی استان لرستان با بیان اینکه هدف سازمان بسیج سازندگی ایجاد نشاط و استفاده از نیروهای جوان با حرکت‌های خودجوش است عنوان کرد: سال گذشته 28 هزار نفر به اردوهای جهادی درمناطق محروم استان لرستان اعزام شدند.

,

 

,

وی بیان کرد: برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم استان، مناطق صعب العبور و دور از دسترس خدمات ادارات و دستگاه‎های متولی بوده است و امسال نیز در بحث طرح هجرت شش هزار نفرروز اردو اعزام و همچنین برابر تعداد سال گذشته یعنی 28 هزار نفر به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند.

,

 

,

بیرانوند با اشاره به اعزام نیروهای جهادی بسیجی به مناطق سیل‌زده استان تصریح کرد: امسال حدود 9 هزار و 700 نفر در قالب 600 گروه جهادی بسیجی به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شدند و به مردم سیل‌زده خدمت‌رسانی کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه