اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع):

اجتماع امروز جهادگران بسیجی تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است/ جهادگران بسیجی در کشور به یک برند تبدیل شده اند

اجتماع امروز جهادگران بسیجی  تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است/ جهادگران بسیجی در کشور به یک برند تبدیل شده اند
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی و تاثیر آن بر روی تربیت نسل آینده هم جز توجهات رهبر انقلاب است گفت: اجتماع امروز جهادگران بسیجی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی ع تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی قراباغی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی عصرهمدان؛ با اشاره به اجتماع امروز جهادگران بسیجی در حرم عبدالعظیم حسنی ع و قرائت پیام رهبر انقلاب اظهار داشت: امسال که ۴۰ هزار پروژه محرومیت زدایی از طریق بسیج سازندگی و با محوریت گروههای بسیجی در حال انجام است، رهبر انقلاب اسلامی پیامی را صادر فرمودند و امروز این پیام در جمع جهادگران بسیجی قرائت خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان,

وی افزود: تمهیداتی که حضرت آقا بر روی تربیت گروه‌های جهادی، جوانان بسیجی و اردوهای جهادی داشتند پیامی را صادر کردند و در واقع این اجتماع یک تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب است.

,

مسئول سازمان بسیج سپاه انصارالحسین ع استان همدان با بیان اینکه اردوهای جهادی و تاثیر آن بر روی تربیت نسل آینده هم جز توجهات رهبری است عنوان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب هم رهبری در این خصوص تاکیداتی داشتند.

,

قراباغی توجه دیگر رهبر انقلاب به  اردوها و گروه های جهادی، مخصوصاً به بسیج سازندگی کشور را دلیل دیگر صدور پیام دانست و خاطرنشان نشان کرد: توجهی که رهبری به گروه های محرومیت زدایی و تربیت نسل آینده داشتند بسیار حائز اهمیت است.

,

وی با اشاره به اینکه تجدید میثاق با منویات رهبر انقلاب توسط جهادگران بسیجی، گروه‌های جهادی، مسئولین سازندگی و رئیس مجمع جهادگران استان در حرم عبدالعظیم حسنی صورت می گیرد اظهار داشت: پیام توسط دکتر محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور قرائت خواهد شد.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان در ادامه یادآور شد: جهادگران بسیجی و گروه‌های جهادی در کشور به یک برند تبدیل شده اند.

,

قراباغی اضافه کرد: جهادگران بسیجی افرادی هستند که از مکان جغرافیایی خود دور می شوند و به دورترین و محروم‌ترین منطقه می‌روند تا خدمت‌رسانی کنند.

,

وی با اشاره به حوزه های خدمت رسانی جهادگران عنوان کرد: جهادگران و بسیجیان در اردوهای جهادی در حوزه‌های عمران، فرهنگ، بهداشت و سلامت و تربیت و علم آموزی در حال کمک به مناطق محروم هستند تا بتوانند محرومیت را از سیمای کشور و مناطق محروم پاک کنند و همین امر باعث توجه ویژه رهبر انقلاب به جوانان جهادگر بسیجی شده است.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین ع استان همدان با اشاره به تاثیرات اجتماعی،کالبدی، فرهنگی و آموزشی اردوهای جهادی تاکید کرد: تربیت نسل جوانی که بر عکس دیگر افراد، فقط به خود می اندیشند و منافع خود را ترجیح می دهند، اما این جهادگران بسیجی افرادی هستند که منافع ملی و منافع مردم و محرومین را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه