اخبار داغ

جلسه بارسلونا و پاریسن ژرمن بی‌نتیجه ماند

جلسه بارسلونا و پاریسن ژرمن بی‌نتیجه ماند
جلسه مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن بدون هیچ پیشرفت قابل توجهی در مورد انتقال نیمار به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد دقایقی قبل جلسه مدیران بارسلونا و پاری سن ژرمن تمام شده و توافقی برای انتقال نیمار به نوکمپ حاصل نشده است. به نظر می رسد با این جلسه ناتمام، حالا رئال مادرید نیز هنوز از بخت مناسبی برای خرید ستاره برزیلی برخوردار باشد و شاید در روزهای آینده آنها موقعیت بهتری نسبت به بارسلونا برای خرید پیدا کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
امروز جلسه ای که بین هیئت باشگاه بارسلونا و لئوناردو، مدیر ورزشی PSG برای انتقال نیمار در پاریس برگزار شد و ساعتی قبل به پایان رسید. خاویر بورداس، مدیر و اریک آبیدال، مدیر فنی و آندره کوری، نماینده بارسلونا در آمریکای جنوبی از سوی باشگاه اسپانیایی در این جلسه حاضر بودند و با توجه به عدم کسب نتیجه مطلوب، امروز بعد از ظهر به اسپانیا باز خواهند گشت.
,
 
,
بارسلونا حس می کند لئوناردو علاقمند به انتقال نیمار به رئال مادرید بوده و منتظر است خود نیمار اعلام کند تنها خواهان بازگشت به بارسلوناست که البته ستاره برزیلی تا به حال چنین کاری انجام نداده است.
,
 
,
البته بازار تابستانی تا 2 سپتامبر ادامه دارد و احتمالا به زودی جلسه ای بین روسای دو باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو و ناصر الخلیفی در روز جمعه و حین جلسه برای تغییر شرایط لیگ قهرمانان اروپا از سال 2024 در لیورپول، برگزار می شود و ممکن است آنجا طرفین برای فروش نیمار به بارسا به توافق دست یابند.
,
 
,
منبع: ورزش سه
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه