اخبار داغ

ساخت منزل مسکونی برای مادر شهید در دلوار توسط جهادگران بسیجی

ساخت منزل مسکونی برای مادر شهید در دلوار توسط جهادگران بسیجی
مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج دلوار از ساخت یک باب خانه توسط جهادگران بسیجی دلواری برای خانواده یک شهید در دلوار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامحسین زمانی  مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام حسین (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار سپاس اظهار داشت: بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ولیعصر که از سال جدید و در فرورودین ماه جاری کار ساخت یک باب خانه برای خانواده شهید  در دلوار را آغاز کرده بودند، کار خود را به ۸۵ درصد پیشرفت رساندند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

وی افزود: بسیجیان این حوزه پس از انجام استعلام‌های مورد نیاز و اخذ مجوز از شهرداری زمین متروکه‌ای را در اختیار گرفته و با ساخت آن که تا امروز ۸۵درصد پیشرفت داشته، خانواده نیازمندی را خانه‌دار کردند.

,

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلوار  ادامه داد: این ساختمان ۱۰۰ متری در  مرکز شهر دلوار ساخته شده و همه انشعابات آن نیز برای این خانواده نیازمند تأمین شده است.

,

زمانی  عنوان کرد: کار ساخت این خانه حتی در ایام ماه مبارک رمضان نیز به صورت شبانه‌ انجام شده و بسیجیان هزینه‌های ساخت آن را توسط برخی خیرین و خودشان تأمین کرده‌اند.

,

وی تصریح کرد: در حاشیه ساخت این خانه، فعالیت‌های فرهنگی و عقیدتی مانند برگزاری حلقه‌های صالحین، دیدار با خانواده شهدا و … نیز صورت گرفته است.

,

مسئول سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه  دلوار خاطرنشان کرد: البته دغدغه مسکن و خانه نیازمندان تنها به درون بخش دلوار ختم نمی‌شود، به طوری که روز گذشته نیز بسیجیان  دلواری ها برای ساخت مسکن برخی همشریان روستاهای منطقه دلوار شدند تا با اقدامی جهادی در فصل سرما یار و یاور این عزیزان باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه