اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه:

هدف دشمن ایجاد نارضایتی و جدایی مردم از حاکمیت است/ رسانه‌ها سفینه نجات کشور هستند

هدف دشمن ایجاد نارضایتی و جدایی مردم از حاکمیت است/ رسانه‌ها سفینه نجات کشور هستند
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: هدف دشمن ایجاد نارضایتی و جدایی مردم از حاکمیت است و رسانه‌های کشور با دقت نظر و ظرافت منحصر به فرد خود حکم سفینه نجات را برای کشور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سعیدرضا قنبری‌زاده صبح امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه اظهار کرد: امروز بر سر راه ملت ایران دو راهی مذاکره و مقاومت است و ملت ایران هیچگاه تن به مذاکره ذلت بار نخواهد داد لذا راه مقاومت را در پیش گرفته و به لطف الهی گشایش ایجاد می شود و مطالبات انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی به جنگ اقتصادی آمریکا علیه ملت ایران اشاره کرد و افزود: هدف دشمن ایجاد نارضایتی و جدایی مردم از حاکمیت است و رسانه های کشور با دقت نظر و ظرافت منحصر به فرد خود حکم سفینه نجات را برای کشور دارند.

,

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به نقش پر رنگ رسانه ها در این جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: امروز در یک مرحله بزرگ گذار تاریخی قرار گرفته ایم و این رسانه های جمعی هستند که می توانند با تولید اخبار امید بخش در حکم سفینه نجات باشند.

,

قنبری زاده در بخشی دیگر از سخنان خود به طرح ملی بسیج کنترل فشار خون اشاره کرد و افزود: حدود 78 درصد از جمعیت تحت پوشش  دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در این طرح شرکت کردند و 19 هزار و 300 نفر مبتلا به فشار خون بالا شناسایی شدند.

,

همچنین در ادامه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه نیز از انتشار فراخوان جشنواره ایده های برتر روابط عمومی های دانشگاه های علوم پزشکی خبر داد و گفت: بتازگی اساسنامه اتاق فکر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه تنظیم و به تصویب اعضا رسیده که نخستین خروجی آن انتشار فراخوان یاد شده می باشد که امیدواریم بتوانیم جشنواره را در گستره کشوری برگزار کنیم.

,

غلامرضا میری افزود: در حال حاضر تمامی اعضای حوزه روابط عمومی نیز مشغول طراحی ایده های جدید هستند تا بتوانیم به عنوان دانشگاه میزبان، با دست پر در جشنواره شرکت کنیم.

,

وی در بخش دیگری گفت: راهبرد ما در تولید خبر و به خصوص در حوزه روابط بین الملل آن است به جای اینکه منتظر انتشار هجمه‌های خبری بمانیم، خودمان پیش قدم شویم و به عبارت بهتر خود را محدود به یک دستگاه صرف پاسخگو نکرده ایم، بلکه استراتژی ما یک راهبرد تهاجمی و تصمیم ساز است.

,

میری در ادامه با بیان اینکه ظرف یکسال اخیر، ۶۸۰ مورد خبر تولید و در پرتال دانشگاه منعکس کرده‌ایم، افزود: از این تعداد ۲۰۰ مورد خبر به رسانه های جمعی ارسال شد که حداقل یک رسانه در پوشش اخبار یاد شده با ما همکاری کردند.

,

دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت حیدریه، زاوه و مه ولات به 363 هزار نفر جمعیت سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه