اخبار داغ

با انتخاب هیات رئیسه جدید شورای استانی انجام شد؛

استارت انتخاباتی اصلاح‎طلبان در آذربایجان

استارت انتخاباتی اصلاح‎طلبان در آذربایجان
هیات رییسه جدید شورای اصلاح‌طلبان آذربایجان‌شرقی در راستای اجرای آیین‌نامه تشکیل و فعالیت این شورا، انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، اعضای این شورا در استان آذربایجان شرقی با تشکیل جلسه‎ای با حضور احمد صادق بناب، رابط کارگروه هماهنگی امور استانهای شورای اصلاح طلبان، جعفر تقوی از حزب اتحاد ملت را به عنوان رییس،  داود کهنمویی به عنوان شخص حقیقی و رسول ایمان زاده نماینده انجمن اسلامی معلمان را به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم رییس، خاطره کلیبری، نماینده مجمع زنان اصلاح طلب و رامین درکالی، نماینده حزب همبستگی را به عنوان دبیران اول و دوم این شورا انتخاب کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

رابط کارگروه هماهنگی امور استان های شورای اصلاح طلبان در جلسه انتخاب اعضای هیات رییسه با بیان وظایف این کارگروه، گفت: این کارگروه در راستای فعالیت شورای اصلاح طلبان وظیفه پیگیری تشکیل شورا در سطوح استانی و شهرستانی را بر عهده دارد که در آذربایجان شرقی این مسئولیت بر عهده بنده قرار گرفته است.

,

احمد صادق بناب ایجاد تمهیدات لازم جهت ارتباط شوراهای اصلاح طلبان استان‎ها را از اهداف کارگروه مزبور عنوان و اضافه کرد: در آذربایجان شرقی ۲۲ حزب فعال عضو شورای اصلاح طلبان بوده و از زمان تشکیل در راستای سیاست ها و مصوبات شورای اصلاح طلبان عمل کرده و در جایگاه خود ضمن فعال ساختن شورا در سطوح شهرستانی،  پیرامون رخدادها و مسایل مختلف استان و نیز مباحث انتخابات فعال بوده است.

,

وی با اشاره به برگزاری انتخابات دوره جدید  فعالیت شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی، اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت فعالیت هیأت رئیسه قبلی، اعضای جدید هیأت رئیسه این شورا در استان آذربایجان شرقی شامل رییس، دو نفر نایب رییس، دو نفر دبیر با همدلی و رای اکثریت اعضا انتخاب شدند.

,

صادق بناب ادامه داد: البته با توجه به پیش بینی فعالیت ۴ کارگروه تخصصی با عضویت ۵ نفر از اعضای شورا به منظور تسریع در فعالیت های شورای اصلاح طلبان روسای این کارگروه ها نیز به عضویت هیأت رئیسه درخواهند آمد.

,

وی، کارگروه شهرستان ها، برنامه ریزی، ارزیابی و پایش، ارتباطات و رسانه را کارگروه های تخصصی شورای اصلاح طلبان آذربایجان شرقی برشمرد و گفت: اعضا و روسای هریک از این کارگروه ها در جلسات آتی شورای اصلاح طلبان استان با برگزاری انتخابات تعیین می شوند.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه