اخبار داغ

کمپانی جهانی آدیداس هم تراکتوری شد؛

اولینِ فوتبال باشگاهی ایران در شهر اولین‎ها

اولینِ فوتبال باشگاهی ایران در شهر اولین‎ها
یک گام دیگر از وعده های زنوزی برای ساخت حرفه ای ترین باشگاه ایران عملی شد که همان رونمایی از پیراهن کمپانی جهانی آدیداس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، عصر دیروز (سه‎شنبه) مراسم رونمایی از پیراهن و لوگوی جدید باشگاه تراکتور در سالن پورشریفی تبریز با حضور خانواده بزرگ تراکتوری‎ها از مرد و زن و کودک برگزار شد و یک گام دیگر از وعده‎های زنوزی برای ساخت حرفه‎ای‎ترین باشگاه ایران عملی شد که همان رونمایی از پیراهن کمپانی جهانی آدیداس بود که برای اولین بار در شهر اولین‎ها در لیگ ایران توسط تراکتور انجام گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار،,

این اقدام سنت‎شکنانه در لیگ برتر فوتبال بعد از تغییر نام باشگاه به باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی صورت می‎گیرد و اکنون در مرحله بعدی، بعد از حضور مربی و بازیکنان نام آشنا، پیراهنی از کمپانی آدیداس به سرخ‎پوشان تبریزی اضافه شد.

,

 

,

 Image title

, Image title,

 

,

پیش از این اکثر باشگاه‌های ایرانی به‎علت مشکلات ارزی و یا معضلات گمرکی به استفاده از لباس ایرانی یا لباس‎های درجه دوم خارجی روی آورده بودند. حالا باشگاه تراکتور تبریز طی توافق با مسئولان آدیداس، از پیراهنی با همین برند و شبیه پیراهن تیم ملی در دو رنگ قرمز و سفید در لیگ نوزدهم استفاده خواهند کرد.

,

همچنین رونمایی از لوگوی جدید باشگاه گام بعدی تغییرات در تیم خصوصی تراکتور بود که در همین مراسم انجام گرفت.

,

 

,

Image title

, Image title,

 

,

در لوگوی جدید به جای نام تراکتورسازی، تراکتور آمده و حاشیه قرمز دور آن حذف شده است و همچنین تاریخ تاسیس باشگاه هم در پایین لوگو حذف شده تا سادگی چاشنی کار جدید آن‌ها شده باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه