اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان:

خبرنگاری شغلی مهم و ظریف است

خبرنگاری شغلی مهم و ظریف است
فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: رسانه‌ها می‌توانند با آگاه‌سازی مردم از طریق انتشار توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت و تصادفات به نیروی انتظامی کمک کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس،مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در دفتر فرماندهی انتظامی کنگان برگزار و از خبرنگاران برتر که در انعکاس اخبار پلیس فعالیت داشتند تجلیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس, سپاس,

سرهنگ رهام رضایی ظهر امروز در دیدار با اصحاب رسانه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاری شغلی مهم و ظریف است و ما می‌توانیم با هماهنگی و تعامل با اصحاب رسانه احساس امنیت را در جامعه افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: امنیتی که در جامعه وجود دارد مرهون خون شهدای گرانقدر هم رزم شهدای خبرنگاری که در این عرضه به شهادت رسیدند و همینطور قلم خبرنگاران عزیز است که سرخی خون شهدای ما را دارد و بسیار تاثیرگذار بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به تاثیرگذاری اطلاعات صحیح و دقیق بر افکار عمومی جامعه اظهار داشت: اصحاب رسانه در زمینه جلوگیری از شکل گیری و رواج شایعات و در نتیجه اعتماد سازی و افزایش سرمایه های اجتماعی پلیس نقش بسزایی دارند.

رضایی اذعان داشت: رسانه‌ها می‌توانند با آگاه‌سازی مردم از طریق انتشار توصیه‌های پلیسی در پیشگیری از سرقت و تصادفات به نیروی انتظامی کمک کنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با تلاش های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی کلانتری و پاسگاه‌ها سایر سرقت‌ها ۵۰درصد، سرقت مغازه ۳۳درصد منجر به کشف شده است بیان داشت: در مجموع ۸۹ درصد از سرقت‌های شهرستان کشف شده است.

سرهنگ رضایی تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزه پیشگیری از سرقت‌ها صورت گرفته است سرقت اتومبیل ۶۷درصد، کیف قاپی ۶۰ درصد، سرقت داخل اتومبیل ۵۰ درصد، سرقت قطعات اتومبیل ۴۸ درصد، سرقت موتور سیکلت ۳۶ درصد و سرقت اماکن خصوصی ۱۳ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر عزم پلیس در برخورد با پدیده زمین خواری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۱۵هزار و ۳۲۵متر مربع از اراضی دولتی به ارزش بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال که توسط افراد سودجو تصرف شده بود شناسایی و کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: در سال جاری ۱۵۲ دستگاه خودروی تغییر وضعیتی حمل کالای قاچاق که با سرعت زیاد و زیر پا گذاشتن قوانین راهنمایی و رانندگی باعث نارضایتی مرم در جاده‌ها شده‌اند توقیف شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در خصوص فعالیت‌های فرهنگی پلیس کنگان گفت: معاونت اجتماعی این فرماندهی با استفاده از کارشناسان انتظامی مجرب با حضور در جوامع هدف اقدام به برگزاری بیش از۷۰جلسه کلاس‌های آموزش همگانی چهره به چهره با موضوعات فرهنگ ترافیک ،مهارت‌های زندگی، پیشگیری از مصرف سوء مواد مخدر، فضای مجازی ،عفاف و حجاب، کنترل خشم وکلاهبرداری کرده است.

 سرهنگ رضایی در بخش دیگری از سخنانش به بخش حوزه مشاوره و مددکاری اشاره کرد و ادامه داد: براساس بررسی‌های انجام شده ۹۵درصد پرونده‌های ارجاعی به دایره مشاوره و مددکاری با تلاش مشاور و مددکار منجر به مصالحه و سازش گردیده است.

 وی بیان داشت:در ارتباط با نظم و ترافیک امروز با توجه به افزایش عبور و مرور و حجم بالای تردد در شهرستان معابر درون و برون شهری نیاز به تلاش و همکاری بیشتر مردم و دستگاه های اجرایی با پلیس می‌باشد  و با ایفای نقش پررنگ‌تر از سوی همه و به ویژه رسانه‌ها این تلفات کم وکمتر خواهد شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان در پایان و پس از پاسخگویی به سوالات مختلف اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار از آنان تجلیل کرد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

, , , , , , , , , ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه